تصمیم جدید گل محمدی برای هافبک پرسپولیس

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 29 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه3 بر یک به برتری رسید. پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل پدیده متحمل تساوی یک بر یک شد.

به گزارش رکنا ورزشی، رضا اسدی در نقل و انتقالات تابستانی (پنجم شهریور 1400) از سن بولتن اتریش به پرسپولیس پیوست. این انتقال در حالی انجام شد که همواره این بازیکن با احمد نوراللهی مقایسه می‌شد و قرار بود جای خالی هافبک ملی پوش تیم ملی را پر کند؛ اما این بازیکن 25 ساله، در چهارده هفته لیگ برتر نتوانسته است انتظارات را برآورده کند.

در همین رابطه کادر فنی پرسپولیس معتقد است که اسدی به دلیل اینکه در اروپا با مصدومیت مواجه شد، همین موضوع باعث شد تا در باشگاه سن بولتن اتریش از فرم بازی دور شود.

با توجه به عملکرد پر نوسان خط دفاعی سرخپوشان کادر فنی نیم نگاهی به تغییر پست اسدی دارد تا با توجه به عملکرد خوب این بازیکن در این پست که در باشگاه های نفت تهران و سایپا و البته تراکتور سابقه توپ زدن دارد.

با اینکه اسدی برای خط هافبک پرسپولیس جذب شد؛ اما با توجه به حضور ثابت کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک به نظر می‌رسد در صورت لزوم از این بازیکن در پست دفاع وسط هم به کار بگیرد.

البته در روزهای گذشته گمانه زنی‌هایی در رابطه با جدایی زودهنگام از پرسپولیس در فضای مجازی مطرح شد. باید دید در نهایت شرایط این بازیکن به کجا می‌رسد؟

کدخبر: 760436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟