مهدی‌پور: حذف از آسیا  اتفاق تلخی است + فیلم
حجم ویدیو: 18.98M | مدت زمان ویدیو: 00:02:12

به گزارش رکنا ورزشی، مهدی مهدی‌پور پس از پیروزی 3 بر 2 استقلال مقابل مس رفسنجان گفت: می‌دانستیم بازی خیلی سختی داریم اما به نظرم می‌شد خیلی راحت برای ما باشد. مقداری خودمان بازی را سخت کردیم اما هر چه بود خداراشکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی درباره انتقاداتی که نسبت به خط حمله استقلال می‌شود چه نظری دارد، گفت: به هر حال هر چیزی که است اما خداراشکر شرایط تیم ما خوب است. صحبت‌هایی که کارشناسان می‌کنند برای ما قابل احترام است هر چند شرایط تیم ما خداراشکر است و کم گل دریافت کرده‌ایم و موقعیت هم به اندازه‌ای که لازم باشد ایجاد می‌کنیم. امروز متاسفانه روند گل نخوردن خودمان را نتوانستیم حفظ کنیم. 

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا به حضور در تیم ملی فکر می‌کند یا خیر، گفت: خداراشکر فصل، فصل خوبی است و تا جایی که در توانم باشد به تیمم کمک می‌کنم. حضورم در تیم ملی به نظر سرمربی بستگی دارد و بسته به سلیقه او است که آیا من را به تیم ملی دعوت کند یا خیر، من سعی می‌کنم بهترین عملکردم را برای استقلال داشته باشم.

مهدی‌پور درباره بازی با آلومینیوم و ناراحتی فرهاد مجیدی گفت: به هر حال ما وقتی برای گرم کردن به استادیوم آمدیم مشاهده کردیم که حداقل 500 یا 600 نفر در استادیوم حضور دارند و اگر قرار است به هواداران اجازه حضور در استادیوم را دهند باید این اجازه را به هواداران ما دهند و اگر قرار نیست این اتفاق رخ دهد چرا وقتی در برخی شهرستان‌ها حضور داریم نمی‌دانم چرا هوداران آنها در استادیوم هستند. به نظرم این مسئله مقداری جای بحث دارد.

وی درباره حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: اتفاق خیلی بدی است  اما خوب کاری از دست ما و کادرفنی بر نمی‌آید. به نظرم آنهایی که پیگیر این قضیه هستند امیدوارم پیگیر باشند تا بتوانند این مشکل را حل کنند. اگر حل نشود یکسری باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

کدخبر: 760119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟