کلانتری:هر دو تیم خوب بودند/ تیم ما بعد از دریافت گل، دچار افت روحی شد

به گزارش رکنا ورزشی، علی‌اصغر کلانتری، سرمربی فجرسپاسی شیراز بعد از تساوی تیمش مقابل تراکتور گفت: در نیمه اول، تراکتور تا دقایق ۳۰ بهتر از ما بود. در ادامه ما تغییر سیستم دادیم و شرایطمان بهتر شد. از ابتدای نیمه دوم، سوار بازی بودیم و تا موقعی که گل زدیم، شرایطتمان خوب بود. اگر تا دقیقه ۹۰ گل نمی‌زدیم، همچنان بازی را تحت کنترل خودمان نگه می‌داشتیم. به نظرم به دلیل استرس بعد از زدن گل، بازیکنانم احساس کردند که هر طور شده با کار دفاعی باید از گلشان محافظت کنند.

وی با بیان اینکه تیمش نباید روی ارسال از جناحین گل می‌خورد، گفت: تیم ما بعد از دریافت گل، دچار افت روحی شد. در کل در مقاطعی ما و یک جاهایی هم تراکتور بهتر بود که بازی در نهایت با تساوی یک بر یک تمام شد.

سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی درباره تحلیل رفتن انرژی بازیکنان تیمش و استفاده نشدن از تعویض ها در این دیدار گفت: ما می‌توانستیم پنج تعویض انجام دهیم اما بازیکنان جوانی داشتیم که صلاح ندانستم بازی کنند. در شرایط کنونی، فشار آوردن به این بازیکنان جوان، صلاح نبود. ما بیشتر از بازیکنان با تجربه بازی کردیم. بازیکنان ما تا آخرین ذره توان بازیکنانمان استفاده می‌کنیم. اگر در محوطه ۱۸ قدم، محافظت بهتری انجام می‌دادیم گل هم نمی‌خوردیم.

کلانتری درباره گل خوردن تیمش روی اشتباه خط دفاعی گفت: وقتی مدافع جلوتر از دروازه‌بان است، باید توپ را دفع کند، خیلی سخت است که دروازه‌بان قاطی ماجرا شود. این توپ را باید مدافعان دفع می‌کردند. اگر توپ روی شش قدم بود، می‌توان گفت دروازه‌بان باید خارج می‌شد.

وی درباره انتقال بازی‌های تیمش به ورزشگاه پارس شیراز از نیم فصل دوم گفت: خدا کند که استادیوم پارس آماده شود. جا دارد که از هیات فوتبال شیراز هم تشکر کنم که واقعا زحمت کشیدند و قبل از بازی، روی زمین چمن غلطک انداختند. من هم شرایط زمین پارس را شنیده‌ام که هر بار تاریخی را برای آماده‌سازی آن می‌گویند. هر وقت این زمین آماده شود، به ورزشگاه پارس می‌رویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 760096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟