گل محمدی - پدیده؛ به وقت تسویه حساب

هدایت تیم فوتبال پرسپولیس به عهده گل محمدی است. پرسپولیس در 5 هفته گذشته 4 پیروزی و یک تساوی کسب کرده است. پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک از سد تراکتور عبور کرد. پرسپولیس در خصوص حکم انضباطی مهاجم گل گهر اعتراض دارد.

به گزارش رکنا ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر باید روز شنبه به مصاف پدیده مشهد برود و در این دیدار شاهد تقابل حساس یحیی گل‌محمدی با تیم سابقش باشیم که قطع همکاری آنها با ناراحتی همراه بود و مسئولان تیم مشهدی برخلاف رضایت قلبی و با اصرارهای خود یحیی رضایت نامه او را برای پرسپولیس صادر کردند. 

انتقال گل محمدی به پرسپولیس در شرایطی رقم خورد که هنوز بدهی باشگاه تهرانی به مشهدی ها بابت آن پاس نشده و کار به دعوای حقوقی کشیده شده و حتی صحبت از کسر امتیاز بابت این بدهی مطرح است. 

گل محمدی و شاگردانش در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارند که حریف مشهدی در طول ۱۳ هفته گذشته تنها سه امتیاز کسب کرده و هیچ پیروزی به دست نیاورده است و به نوعی فرصت خوبی برای سرخپوشان تهرانی است تا با چشم امید به امتیاز گرفتن مس رفسنجان از استقلال و برتری در این دیدار صدر جدول را بدست بیاورند. 

به نوعی هفته چهاردهم هفته تسویه حساب یحیی با پدیده در زمین مسابقه است و باید دید تسویه حساب مالی باشگاه با تیم مشهدی چه زمانی اتفاق می‌افتد و آیا این پرونده هم ختم به خیر خواهد شد یا نه.

کدخبر: 759352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟