آخرین حضور سولدو روی نیمکت تراکتور؟

هدایت تراکتور به عهده سولدو است. تراکتور با 11 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. تراکتور در 5 مسابقه قبلی 4 شکست و تنها یک پیروزی کسب کرده است. تراکتور از جام حذفی هم کنار رفته است. تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک از پرسپولیس شکست خورد. 

به گزارش رکنا ورزشی، تیم فوتبال تراکتور در حالی این روزها تغییرات بنیادین مالکیتی را پشت سر می‌گذارد که حال و روزش از لحاظ فنی هم تعریفی ندارد و تداوم نتایج ضعیف آنها را به رتبه‌های پایین جدول رسانده و موجب اعتراض و ناراحتی هواداران شده است. 

اگر چه روابط عمومی باشگاه تراکتور تغییرات در کادرفنی را تکذیب کرده و از سرمربی کروات  خود زونیمیر سولدو حمایت کرده؛ اما مجموعه فعلی در جایگاه تصمیم گیری در خصوص آینده نیمکت این باشگاه نیست. باید دید مجموعه مس سونگون که طی روزهای آتی رسماً مالک تراکتور می‌شود چه تصمیمی در خصوص آینده مدیریت و مربیگری در این تیم دارد. 

شنیده می‌شود در صورت روی کار آمدن مجموعه مس و در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه، مجموعه مدیریتی تراکتور هم تغییر خواهد کرد و برنامه ای هم برای ادامه همکاری با سرمربی کروات ندارند. 

بدین ترتیب به نظر می‌رسد اگر کارهای تغییرات در تراکتور طولانی نشود، بازی این هفته تراکتور مقابل فجر آخرین حضور سولدو روی نیمکت این تیم باشد.

 

کدخبر: 759331 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟