سولدو: با پرسپولیس همسطح بودیم/ دنبال تقویت تراکتور هستم

هدایت تیم فوتبال تراکتور تبریز بر عهده زونیمیر سولدو است.در ابتدای فصل هدایت تیم تراکتور تبریز بر عهده فیروز کریمی بود. تراکتور تبریز در لیگ بیست و یکم اوضاع خوبی در جدول رده بندی ندارد.

به گزارش رکنا ورزشی، زونیمیر سولدو در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر، اظهار داشت:  بازی همسطحی با حریف داشتیم. نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و بازیکنانم چند موقعیت تک به تک از دست دادند و نتوانستیم دست پر از بازی خارج شویم. 

وی افزود: حریف روی اشتباه ما در نیمه دوم به گل دست یافت و در ادامه هر چه تلاش کردیم، نتوانستیم به  گل تساوی دست یابیم. من از عملکرد تراکتور در این بازی راضی هستم.

سولدو در خصوص داوری، بیان کرد: نمی‌توانم بگویم آن صحنه پنالتی بود یا نه. با قضاوت داوران کاری ندارم.

وی خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام که تراکتور امسال فصل سختی خواهد داشت. تلاش ما برای خارج شدن از این شرایط بوده و امیدوارم عملی شود.

سرمربی تراکتور در خصوص تقویت تیم در نیم فصل، ادامه داد: تراکتور فرصت زیادی در نیم فصل از دست داده و جبران کردن آن سخت است. اکنون بازیکن خوب ایرانی به سختی پیدا می‌شود. بازیکنان خارجی نیز شرایط مطلوبی ندارند و بعضی از آنان کل فصل را از دست داده‌اند. ما تلاش می‌کنیم چند بازیکن خوب در نیم فصل به تیم اضافه کنیم.

کدخبر: 758282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟