پیشنهاد معاوضه بین دو باشگاه بارسلونا و منچسترسیتی

به گزارش رکنا ورزشی، گزارش ها حاکی از آن است که بارسلونا آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی را به عنوان یک هدف اصلی در نظر گرفته است. 

سران منچستر سیتی با توجه به علاقه سران بارسلونا به ایمریک لاپورته به دنبال این هستند تا بتوانند شرایط را برای او و فرانکی دی یانگ فراهم کنند. لاپورته، 27 ساله، پس از اینکه در فصل گذشته از ترکیب تیم خود دور شد، دوباره در این فصل به یکی از اعضای اصلی خط دفاعی پپ گواردیولا تبدیل شده است. در نتیجه، گفته می‌شود که بارسا مدافع اسپانیایی را به عنوان یکی از اهداف اصلی نقل و انتقالات خود در ژانویه معرفی کرده است و یک هفته پس از به خدمت گرفتن فران تورس از اتحاد، برای حمله دوم به سیتی برنامه ریزی می‌کند.

علی‌رغم فرم خوب لاپورته در این دوره، ال ناسیونال گزارش می‌دهد که باشگاه لیگ برتری آماده است تا در مورد انتقال لاپورت به کاتالونیا در یک قرارداد بالقوه مبادله با دی یونگ صحبت کند.

گفته می‌شود گواردیولا یکی از تحسین‌کنندگان بزرگ هافبک هلندی است که از زمان پیوستن به آژاکس در سال 2019، 115 بازی برای بارسا انجام داده است. با توجه به بحران مالی لاپورته و پرداخت مبلغ 55 میلیون پوندی خود برای تورس، بعید به نظر می‌رسد که بارسا بتواند از پس معامله مستقیم لاپورت برآید.

گنجاندن دی‌یونگ در یک قرارداد بالقوه مبادله می‌تواند سیتی را وسوسه کند تا برای دومین بار در این ماه با آنها تجارت کند، با این حال خود بازیکن ممکن است تمایلی به این انتقال نداشته باشد.اعتقاد بر این است که دی‌یونگ علی‌رغم گمانه‌زنی‌های گسترده در مورد آینده او به این زودی‌ها به دنبال ترک بارسا نیست و پنج سال و نیم دیگر هنوز با قرارداد فعلی او باقی مانده است.

بنابراین، باشگاه اسپانیایی باید یک پیشنهاد مالی مستقیم برای دریافت جایزه لاپورت از سیتی ارائه دهد، که ممکن است در میان مشکلات مالی آنها این اتفاق دشوار باشد.

کدخبر: 759232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟