نعمتی: قهرمانی نیم فصل اهمیتی ندارد + فیلم
حجم ویدیو: 10.90M | مدت زمان ویدیو: 00:01:36

به گزارش رکنا ورزشی، سیامک نعمتی در جمع خبرنگاران در خصوص بازی پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار کرد: بازی خیلی سنگین بود بعد از این هفته ای که مقابل سپاهان داشتیم باید در این دیدار هم پیروز می شدیم تنها به دلیل اینکه خودمان را در بالای جدول نگه داریم تا کم کم خودمان را به صدر جدول برسانیم. تراکتور تیم خوبی بود اما خداراشکر توانستیم با زحمت بچه‌ها و کادرفنی به سه امتیاز برسیم.

ان‌شاءالله در بازی‌های آینده هم سه امتیاز را بگیریم تا یک نیم فصل خوب داشته باشیم.

وی درباره اینکه داوری در این دیدار چگونه بود، گفت: آقای حیدری داور خوبی است و در این مدت هم قضاوت‌های زیادی داشته و جزو داوران با تجربه محسوب می‌شود. در این دیدار هم قضاوت خوبی داشت.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از این برد لذت بردند یا خیر، گفت: بله صدرصد هر بردی لذتبخش است و تفاوتی ندارد ده بر صفر باشد یا دو بر صفر. 

نعمتی درباره اینکه در کدام نیمه بهتر بازی کردند اظهار کرد: فکر می‌کنم در بیست دقیقه ابتدایی نیمه اول و دوم خیلی خوب بازی را شروع کردیم. ولی یک مقدار عقب‌نشینی کردیم که به ضرر تیممان تمام شد. ان‌شاءالله باید کار کنیم تا دیگر وقتی گل دوم یا سوم را می‌زنیم گل‌های بعدی نیز به ثمر برسانیم.

وی در خصوص اینکه آیا قهرمانی نیم فصل اول در دسترس این تیم است یا خیر، گفت: قهرمانی نیم فصل اول اصلأ اهمیت چندانی ندارد اما ما تلاش خودمان را خواهیم کرد تا صدر جدول را تصاحب کنیم و آن را تا پایان لیگ حفظ کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره صحبت یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال درباره رای کمیته استیناف و تیم پرسپولیس، اینطور پاسخ داد: من از این موضوع اطلاعی ندارم اما امیدوارم هر رایی که صادر می‌شود به نفع تیم ها باشد.

کدخبر: 758526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟