معاوضه بازیکنان پرسپولیس و سپاهان/ از تکذیب تا ادامه ماجرا؟

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی است. پرسپولیس با 25 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل سپاهان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

به گزارش رکنا ورزشی، تیم فوتبال سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر و در اراک مقابل پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد تا پس از این اتفاق برخی به انتقاد از نویدکیا بابت نتایج ضعیف این تیم در چند هفته اخیر بپردازند.

درست بعد از این بازی، محرم نویدکیا مذاکره برای معاوضه بازیکنان خود را با سایر تیم‌ها رد کرد؛ اما بررسی‌ها حاکی از آن است طرفین به دنبال معاوضه بازیکن هستند. البته شاید نویدکیا از ماجرا مطلع نباشد یا اطلاعی در این خصوص نداشته باشد.

اگر شرایط فراهم شود پرسپولیس علاقه‌مند است که مهاجم داخلی جذب کند و پس از آن تمرکز خود را روی خرید یک هافبک باکیفیت خوب بگذارد تا در سه جبهه‌ای که باید در فصل جاری حضور پیدا کنند از لحاظ ترکیبی بهترین نفرات را در اختیار داشته باشد تا هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان آسیا بتوانند همانند فصول گذشته درخشان ظاهر شوند.

این در حالی است که در این فصل در ترکیب تیم سپاهان شهریار مغانلو با وجود هزینه گزافی که زردپوشان دیار نصف اصفهان برای انتقال او از سانتاکلارا متحمل شدند؛ اما تا کنون نتوانسته توانایی هایش را در زمین به نمایش بگذارد.

 و همین امر گمانه‌زنی‌هایی ایجاد کرده که شاید در  پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل برخی از بازیکنان خود را با هم معاوضه کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 757470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟