بازگشت بازیکن مغضوب به ترکیب تراکتور + عکس

در حال حاضر سرمربی تراکتور سولدو است. تراکتور  با 11 امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر قرار دارد. تراکتور با شکست مقابل مس رفسنجان از جام حذفی کنار رفت. سعید واسعی بازیکن تراکتور در لیست مازاد تیمش قرار گرفت اما ظاهرا به تمرینات بازگشته است. تراکتور از هوادار در هفته دوازدهم لیگ برتر شکست خورد.

به گزارش رکنا به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، تمرین امروز (جمعه دهم دی) در زمین شماره 2 استادیوم اختصاصی باشگاه آغاز شد. بازیکنان ابتدا تمرینات بدنی را زیر نظر مربی بدنساز انجام دادند و سپس کار با توپ و تمرینات تاکتیکی را زیر نظر سولدو و سایر اعضای کادرفنی پیگیری کردند.

«سولدو» برنامه‌های تاکتیکی مدنظرش برای بازی با پرسپولیس را در این جلسه تمرینی مرور کرد. «میرمعصوم سهرابی»، مدیرعامل باشگاه نیز این جلسه تمرینی را از نزدیک نظاره‌گر بود.

«سعید واسعی» که در روزهای گذشته مورد انتقاد «زونیمیر سولدو» قرار گرفته و حتی در لیست این تیم برای بازی با هوادار و ذوب آهن قرار نگرفت، امروز حضور فعالی در تمرین داشت.

«محمدرضا اخباری» هم مانند روزهای گذشته در تمرین تراکتور شرکت کرد تا برای حضور در بازی با پرسپولیس آمادگی بیشتری به دست آورد.

photo_2021-12-31_15-27-26

photo_2021-12-31_15-27-28

کدخبر: 757302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟