انشا میلیاردی گل محمدی برای پرسپولیس/ پای انصاری فرد در میان است + فیلم
حجم ویدیو: 66.37M | مدت زمان ویدیو: 00:07:43

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی است. پرسپولیس با 25 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن با نتیجه 2 بر صفربه برتری رسید. پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل سپاهان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

به گزارش رکنا ورزشی،  در 23 دی ماه سال 1398 یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد. سرمربی  شهر خودرو در شرایطی پای قرارداد با پرسپولیس را امضا کرد که مالک باشگاه مشهدی نسبت به این موضوع رضایت نداشت؛ اما سرانجام او نیز نتوانست در مقابل خواست سرمربی خود مقاومت کند و با این تصمیم موافقت کرد.

میزان بدهی باشگاه پرسپولیس به شهر خودرو بابت این انتقال، 6 میلیارد تومان بود که پرسپولیسی ها مبلغ 1/5 میلیارد تومان را پرداخت و 4/5 میلیارد تومان باقی ماند. طبق قراردادی که مابین دو باشگاه منعتقد شده بود، جریمه دیرکرد این قرارداد روزانه 10 میلیون تومان بود. با توجه به اینکه هنوز این مبلغ توسط پرسپولیس پرداخت نشده است، میزان این جریمه بالا و بالاتر می رود. 

پیش از این حمیداوی مالک شهر خودرو در 16 آذر ماه سال جاری پیرامون این موضوع اظهار داشت: «زورمان نمی‌رسد از پرسپولیس پول بگیریم. کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفته است که ۱۰ میلیارد مبلغ مطالبات ما است اما این این مبلغ همچنان انشاء نمی‌شود.»

جمشید نورشرق رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال درباره  عدم پرداخت مطالبات شهرخودرو عنوان کرد: «از زمان انعقاد قرارداد گل‌محمدی با پرسپولیس، پاس نشدن چک‌های این باشگاه برای پدیده و شکایت باشگاه مشهدی کمتر از یک سال طول کشیده است. وقتی پرونده به فدراسیون آمد کمیته وضعیت و استیناف رسیدگی کرده و رای خود را صادر کردند. دلیل بسته نشدن پنجره نقل و انقالاتی پرسپولیس در این فصل به خاطر این پرونده این است که پس از صدور رای در کمیته استیناف، ممنوعیت جذب بازیکن را در پنجره‌ بعدی و ضمانت‌ اجراها را اعمال می‌کنیم. »

مسئله انتقال یحیی گل محمدی به دوران مدیریت انصاری فرد در پرسپولیس باز می گردد. این در حالی است که به واسطه عقد قرارداد با اوساگونا و استوکس انتقادات زیادی به این مدیر فوتبالی شد. در حالی که پیش از این هم به واسطه شکایت گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس، پنجره نقل و انتقالاتی سرخ ها بسته بود. صحبت های امروز نورشرق نشان می دهد هنوز هم خطر بسته شدن پنجره پرسپولیس وجود دارد.

این در شرایطی است که پرسپولیس یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و اگر نتواند نقاط ضعف خود را برای این مسابقات رفع کند کار دشواری برای رویارویی با رقبا دارد.

کدخبر: 757227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟