دست رد به سینه چلسی/ امرسون در لیون ماندنی شد

به گزارش رکنا ورزشی، براساس گزارش‌ها در فرانسه، لیون درخواست چلسی برای بازگشت امرسون پالمیری را به این تیم رد کرده است. پس از اینکه بن چیلول در بازی ماه گذشته این تیم با یوونتوس دچار مصدومیت شد پزشکان تشخیص دادند او نیاز به عمل جراحی دارد تا بدین ترتیب فصل برای او خیلی زود به اتمام برسد.

امرسون ملی‌پوش ایتالیایی در تابستان و ماه آگوست پس از اینکه دید در تفکرات توخل جایی ندارد با قراردادی قرضی یک ساله به تیم لیگ 1 لیون ملحق شد.

با این حال، L'Equipe ادعا می‌کند که آبی‌ها اخیراً تلاش کردند تا این بازیکن 27 ساله را زودتر از دوران خود بازگردانند، اما متوجه شدند که این درخواست آنها توسط تیم فرانسوی رد شده است.

این گزارش می‌افزاید که امرسون به صورت قرضی با گزینه خرید در استادیوم گروپاما در لیون حضور دارد اما بین دو طرف این بند گنجانده نشده که هر زمان سران چلسی خواستند پالمیری به این تیم لندنی برگردد. ​این بازیکن 27 ساله تا الان در 15 بازی لیگ برای لیون به میدان رفته و یک گل هم به ثمر رسانده است. 

این خبر اتفاق بدی برای آبی‌پوشان است، اما با این اوصاف آنها اکنون باید به دنبال خرید زمستانی لوکاس دینیه از اورتون و نیکلاس تاگلیافیکو از آژاکس نگاه کنند.

در همین حال، گزارش‌ها در ایتالیا ادعا می‌کنند که  چلسی برای خرید تئو هرناندز با میلان تماس گرفته است. هرناندز که به عنوان یکی از بهترین مدافعان کناری اروپا شناخته می‌شود، تا سال 2024 با باشگاه سن سیرو قرارداد دارد و در حال حاضر مذاکره بین دو طرف برای تمدید قرارداد تا سال 2026 در جریان است. گفته می‌شود که این موضوع باعث شده تا تیم ایتالیایی قیمتی 50 میلیون پوندی بر روی مدافع فرانسوی خود بگذارد.

امرسون از زمان پیوستن به رم در ژانویه 2018، 71 بازی برای چلسی انجام داده و 2 گل به ثمر رسانده است. 

انتهای پیام/

کدخبر: 757069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟