فخرالدینی: کل بودجه آلومینیوم یک پنجم سایر رقبا است/ شگفتی ساز شدیم

به گزارش رکنا، هدایت آلومینیوم اراک در فصل بیست و یکم لیگ برتر به عهده رسول خطیبی است. آلومینیوم اراک در حال حاضر با 21 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد. آلومینیوم اراک در هفته یازدهم لیگ برتر به تساوی مقابل گل گهر رضایت داد. آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم لیگ برتر باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود.

«میلاد فخرالدینی» در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا، درخصوص عملکرد خوب تیم فوتبال آلومینیوم اراک در لیگ بیست و یکم اظهار داشت: خداراشکر از ابتدای فصل و شروع تمرینات بدنسازی خوب کار کردیم. آماده بازی‌ها شدیم. معتقدم وجود بازیکنان جوان و باانگیزه در تیم باعث شد تا اینجای لیگ عملکرد خوبی داشته باشیم شگفتی‌ساز شویم. امیدوارم که این روند خوب ادامه‌دار باشد باعث خوشحالی هواداران عزیزمان باشیم. 

وی در واکنش به اینکه فکر می‌کند آلومینیوم اراک با وجود رقبای سرسخت می‌تواند تا پایان فصل با تیم‌های اسمی رقابت کند، گفت: کل بودجه آلومینیوم اراک یک پنجم سایر رقبا است. جدا از این آلومینیوم دومین سال حضورش را نیز در لیگ برتر تجربه می‌کند. گرچه خیلی شرایط سختی برای کسب قهرمانی داریم ولی با این حال هیچ بهانه‌ای برایمان پذیرفته نیست. چرا که باید در هر بازی بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم دست پر از زمین خارج شویم.

*بازگشت خطیبی به آلومینیوم 

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص همکاری با «رسول خطیبی» ادامه داد: بدون تردید بازگشت آقای خطیبی به آلومینیوم خیلی مهم و تاثیرگذار بود. چرا که او با توجه به شناختی که از بازیکنان و شرایط فوتبال اراک داشت توانست بازیکنان را به خوبی ارنج کرده تیم بی نقص و گردن‌کلفتی بسازد. جدا از این چون قبل‌تر با آقا رسول تجربه همکاری در تراکتور را داشتم، می‌دانستم که چه توقعی از بازیکنانش دارد به همین دلیل تصمیم گرفتم تا به اراک بیایم. واقعا از این تصمیم راضی هستم. چرا که این تصمیم توانست علاوه بر کمک کردن به فوتبالم، افتخار دوباره شاگردی آقا رسول را نیز نصیبم کند.

فخرالدینی در خصوص عملکرد خوبش در آلومینیوم و قرار گرفتن در تیم منتخب هفته یازدهم اضافه کرد:  وقتی بازیکنی از یک تیم لیگ برتری در تیم منتخب هفته قرار می گیرد یا می‌درخشد، قطعا این مهم حاصل تلاش کل بچه‌های تیم و کادرفنی است. واقعا خداراشکر م یکنم که توانستم برای تیمم مثمرثمر باشم پاسخ اعتماد آقای خطیبی را به خوبی بدهم.  

*در آلومینیوم کم و کسری نداریم

وی در مورد شرایط دریافتی‌های بازیکنان و کادرفنی آلومینیوم با توجه به عملکرد خوب این تیم در فصل جاری خاطر نشان کرد: خوشبختانه شرایط خوبی از نظر مالی داریم. باشگاه تمامی امکاناتی را که می‌خواستیم در اختیارمان قرار داده است هیچ کم و کسری وجود ندارد. واقعا جا دارد از کل مسئولین باشگاه و کادرفنی تیم برای تلاش‌های بی وقفه‌شان نهایت تشکر و قدرانی را داشته باشم. 

کدخبر: 756120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟