کریمی و هزار آرزوی ناخواسته در تراکتور

در حال حاضر سرمربی تراکتور سولدو است. تراکتور  با 11 امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر قرار دارد. تراکتور با شکست مقابل مس رفسنجان از جام حذفی کنار رفت. سعید واسعی بازیکن تراکتور در لیست مازاد تیمش قرار گرفته است. تراکتور از هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر شکست خورد.

به گزارش رکنا ورزشی، پیرو استعفای فراز کمالوند، هیأت مدیره باشگاه تراکتور پس از بررسی شرایط، روز 19 شهریور سال جاری، فیروز کریمی را با توجه به شناخت وی از وضعیت تیم، به‌عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد.

پس از این اتفاق، کریمی در اولین اقدام خود برای اینکه خلأ چند بازیکن مهم را که پیش از ابتدای لیگ بیست و یکم از تراکتور جدا شده بودند را پر کند، خواستار چند بازیکن مهم شد و از همین‌رو به جمشید نظمی مدیرعامل وقت تراکتور نامه‌ای زد و از او درخواست کرد شرایط حضور چند بازیکن مهم از جمله رشید مظاهری، حسین ماهینی، فرشید اسماعیلی، کی‌روش استنلی، گادوین منشأ، رضا یزدان‌دوست، حمید بوحمدان و کاوه رضایی در این تیم فراهم شود.

البته در این میان خبرها حاکی از آن بود که کریمی اصرار فراوانی داشت تا هر طور رشید مظاهریتراکتوری شود؛ اما بنا به هر دلیلی این امکان میسر نشد تا از این‌رو تراکتور با پنجره بسته در لیگ شرکت کند و همین اتفاق منجر به این شد تا تنها پس از دو ماه حضور در تراکتور فیروز کریمی عطای حضور در تبریز را به لقایش ببخشد.

 در گذشته بارها شاهد این بودیم در لیگ کشورهای حاشیه خلیج فارس با وجود هزینه‌های زیاد و جذب بازیکنان سرشناس در صورتی که نتایج راضی‌کننده نبود، مالکان این باشگا‌ها ابایی از اخراج مربیان سر شناس خود نداشتند و با پرداخت غرامت شرایط را برای حضور یک مربی دیگر در تیم خودشان فراهم می‌کردند و همین امر انتقاداتی را برای آنها به همراه داشت اما اکنون دقیقأ شرایط تراکتور شباهت فراوانی به تیم‌های حاشیه خلیج فارس دارد و حتی چه بسا بدتر.

اگر ریزبینانه به ماجرا نگاه داشته باشیم متوجه خواهیم شد دلیل رفت و آمد زیاد مربیان در این باشگاه نشأت گرفته از مسائل مدیریتی خود این باشگاه است و گرنه در هیچ کجا دنیا یک مربی در مدت کوتاه نمی‌تواند معجزه کند حتی اگر آن مربی پپ گواردیولا یا حتی زیدان باشند.

انتهای پیام/

کدخبر: 755535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟