نیکخواه بهرامی در لیگ بسکتبال بازی نمی کند؟

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص شرایط تیم بسکتبال مهرام پیش از دیدار با صنایع هرمزگان و مس رفسنجان گفت: بازیکنان ما طبق معمول سخت تمرین و تمام تلاششان را می‌کنند، تا به آن هدفی که می‌خواهند برسند، هر چند که این اتفاق؛ کار همیشگی آنها است. در این هفته هم دو بازی سخت با صنایع هرمزگان و مس رفسنجان در پیش داریم که باید سخت تلاش کنیم و از همه مهم‌تر اینکه بازیکنان در تمام طول بازی بی نقص در زمین ظاهر شوند تا بتوانیم از آنها برنده بیرون بیاییم.

وی افزود: در این فصل بازی‌های خوبی داشتیم و حتی در برخی از آنها هم که خوب هم نبودیم در مجموع نوع پیشرفت خودمان و مسیری که رفته‌ایم به سمتی بوده که پیشرفت را به خوبی حس کرده‌ایم. ما سعی می‌کنیم صبور باشیم و در کنار آن نیز اگر ایرادی هم داریم باید در زمان‌های مناسب به آنها واکنش خوب نشان دهیم تا آن وقت بگوییم از خودمان و سطحی که داریم راضی هستیم. یقینأ مهرام جزو مدعیان قهرمانی است زیرا همواره ساختار باشگاه به شکلی است که از ما تنها توقع قهرمانی دارند. همه باید صبور باشند تا ان‌شاءالله این بازیکنان در پلی‌آف بتوانند کیفیت واقعی خودشان را بروز دهند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام درباره اینکه کیفیت لیگ بسکتبال تاکنون چگونه بوده است، گفت: با توجه به پاندمی کرونا که تمام دنیا با آن درگیر هستند و مشکلاتی را که برای مردم دنیا ایجاد کرده، کیفیت لیگ تا الان خوب بوده و هر روز که جلوتر می‌رویم کیفیت تیم‌ها افزایش می‌یابد و باید این اتفاق را به فال نیک گرفت. هر چه لیگ ما سطح کیفی بهتر داشته باشد بی شک کمک خواهد کرد تا بازیکنان هم بهتر رشد کنند و هم تیم ملی قوی‌تری داشته باشیم.

هاشمی درباره اینکه از چه زمانی صمد به جمع سایر بازیکنان این تیم برخواهد گشت، پاسخ داد: صمد نیکخواه‌بهرامی به دلیل گرفتارهایی که از لحاظ شخصی و همچنین برخی مسائل دیگر دارد بعید می‌دانم به جمع ما بپیوندد. آنطور که من با او صحبت کرده‌ام، به من گفت نمی‌تواند در لیگ کنار ما باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 755471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟