نقش آفرینی مادر و دختر در بازی تیم ملی + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 11.99M | مدت زمان ویدیو: 00:01:37

صحبت های الهام فرهمند در حاشیه اردوی آذر ماه تیم ملی بانوان ایران

تیم ملی فوتبال بانوان ایران بعد از پیروزی مقابل اردن  جام ملت‌های زنان آسیا2022 صعود کرد. تیم‌ملی ایران توانست در ضربات پنالتی با برتری 4 بر 2 به پیروزی دست یافته، برای اولین بار مجوز صعود به جام‌ملت‌های آسیا را کسب کند. تیم ملی فوتبال بانوان ایران در حال حاضر توسط «مریم ایراندوست» هدایت می‌شود. تیم ملی فوتبال در حال حاضر تلاش می کند تا پس از حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شود. تنها لژیونر حاضر تیم ملی فوتبال بانوان «یاسمن فرمانی» است که در تیم فوتبال شارلوا بازی می‌کند.

به گزارش رکنا، روز گذشته دیدار دوستانه بین تیم ملی فوتبال بانوان با ذوب آهن برگزار شد. در همین رابطه «الهام فرهمند» به دلیل تولد فرزندش  یک سال از میادین ورزشی دور بود.  اگر چه فرهمند سابقه حضور در تیم ملی بانوان را دارد؛ اما دیروز در ترکیب سبزپوشان اصفهانی قرار گرفت.

نکته جالب این دیدار، حضور دختر «الهام فرهمند» در آغوش مادربزرگش به عنوان تماشاگر ویژه این مسابقه بود.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران

لازم به ذکر است که چندی پیش انتشار تصویر این مادر و فرزند در فضای مجازی توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد. بسیاری از کاربران مجازی، از ابراز این حس مادرانه در کنار فعالیت حرفه‌ای این بانوی فوتبالیست تقدیر کرده بودند.

گفتنی است تیم ملی بانوان ایران در ۳۰ دی ماه سال جاری در مسابقات جام ملت های بانوان آسیا در کشور هند شرکت می کند. با توجه به اینکه امکان برگزاری بازی دوستانه برای شاگردان ایرندوست وجود ندارد، این تیم ترجیح داده به مصاف تیم های لیگ برتری ایران برود. تیم ملی بانوان ایران در گروه A جام ملت های آسیا با تیم‌های چین، هند و چین تایپه همگروه است.

کدخبر: 755408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟