طیبی: خوشحالم گلم بازتاب جهانی داشت + فیلم
حجم ویدیو: 7.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

فوتسال به بازی فوتبال درون سالن، گفته می‌شود. فوتسال در زمینی به ابعاد زمین هندبال، در محل‌های سرپوشیده یا در محل باز و بدون دیوار و حصار انجام می‌گیرد. فوتسال (FUTSAL)، واژه بین‌المللی برای این رشته ورزشی است. از بهترین‌ بازیکن‌های تاریخ فوتسال می‌توان به (مانوئل توبیاس، فالکائو، ریکاردینیو، پاکو سدانو، محمدرضا حیدریان، وحید شمسایی، حسین طیبی، میگل سایاگو) اشاره کرد. حسین طیبی در حال حاضر تنها لژیونر فوتسال ایران محسوب می‌شود که در تیم بنفیکا پرتغال توپ می‌زند.

به گزارش رکنا، «حسین طیبی» تنها لژیونر ملی‌پوش فوتسال ایران که علارغم حضورش در فهرست تیم‌ملی برای مسابقات جام جهانی 2021 لیتوانی به دلیل مصدومیت قادر به حضور در این رقابت‌ها نشد اخیرا با سوپرگل‌های زیبایش در لیگ اروپا حسابی خبرساز شده و توجهات را به سمت خود جلب کرده است. بر همین اساس خبرنگار ورزشی رکنا با این ستاره ملی‌پوش گفت‌و‌گویی داشت که در ادامه می‌خوانید:

طیبی در خصوص گل‌های فانتزی قشنگی که در چند وقت اخیر در لیگ اروپا به ثمر رسانده اظهار داشت: واقعا برای به ثمر رساندن گل‌هایی که بازتاب جهانی‌ پیدا کرد بسیار خوشحال هستم. چرا که توانستم به لطف خدا پرچم کشور عزیزمان را در پرتغال بالا ببرم. جدا از این مردم ایران هم با حمایت‌هایشان خیلی شرمنده‌ام کردند که جا دارد که از آن‌ها نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

وی در واکنش به اینکه احتمال دارد درآینده تیمش را عوض کرده به لیگ کشور دیگری برود ادامه داد: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در بنفیکا دارم از همه‌چیز راضی هستم. چون در این 10 سالی که در اروپا بازی کردم همیشه انتخاب‌هایم به شکلی بوده که بتواند به فوتسالم کمک کرده من را در مسیر پیشرفت قرار دهد. در مورد جدایی‌ام هم باید بگویم شرایط خیلی خوبی در تیم فعلی‌ام دارم. البته هنوز چیزی مشخص نیست باید ببینم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

مهاجم تیم فوتسال بنفیکا پرتغال، در واکنش به مصدومیتش در جام‌جهانی 2021 لیتوانی گفت: زمانیکه به دلیل مصدومیت بازی‌های جام جهانی را از دست دادم مردم با حمایت‌هایشان خیلی دلگرمم کردند. در آن برهه زمانی خیلی تلاش کردم تا حتی اگر شده برای تیم ملی یک دقیقه به میدان بروم ولی متاسفانه مصدومیتم به شکلی بود که دکترها چنین اجازه‌ای بهم ندادند. چون یکی از دنده‌هایم شکسته بود از لحاظ جسمی اصلا شرایط مساعدی نداشتم. ولی با تمام این‌ها امیدوارم که دراردو‌های بعدی بتوانم برای تیم‌ملی به میدان بروم با عملکرد خوبم باعث خوشحالی مردم عزیزمان باشم.

طیبی در پاسخ به اینکه به غیر از او لژیونرهای دیگری هم مثل (مهدی طارمی، علی بیرانوند و...) در لیگ پرتغال بازی می‌کنند آیا فرصت دیدار با این نفرات را داشته، عنوان کرد: به دلیل اینکه اکثر بچه‌ها در شهرهای مختلفی زندگی می‌کنند همگی درگیر مسابقات و تمرین‌ هستند امکان ملاقات با همدیگر را خیلی کم پیدا میکنیم. ولی دورادور ارتباطمان داریم. اگر شرایطتش پیش بیاید حتما با هم بیرون می رویم. مثلا هفته گذشته که تیم «علیرضا بیرانوند» با اسپورتینگ لیسبون بازی داشت او به شهر لیسبون آمده بود. فرصتی پیدا شد تا بتوانیم با همدیگر دیدار کرده به نوعی خاطره بازی کردیم.

کدخبر: 754948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟