پیروانی: در بحث مجوز حرفه‌ای امکان تصمیم‌گیری بهتر وجود داشت/ مقابل ذوب آهن دنبال سه امتیاز هستیم

هدایت پرسپولیس در لیگ بیست و یکم به عهده یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 10بازی و 19 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه3 بر یک به برتری رسید. پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس جمعه 3 دی ماه در هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 17  در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود.

به گزارش رکنا ورزشی، افشین پیروانی قبل از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: همه بازی‌ها برای پرسپولیس سخت و .مهم است. مقابل ذوب آهن دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا به صدر جدول نزدیک شویم

وی درباره قرار گرفتن تبلیغات محیطی در اختیار باشگاه پرسپولیس گفت: این روند خوب است اما سوال من این است چرا در سال‌های گذشته نبود و اگر بد است چرا از امسال شروع شد؟ مشکلاتی مانند بدهی مالیاتی، استادیوم مشترک و مالکیت مشترک که که برای حضور ما در آسیا مشکل‌ساز شده بحث‌هایی است که  در یک برنامه نمی‌توان در مورد آنها صحبت کرد اما امیدوارم هر اتقاقی می‌افتد خیر باشد و آن را به فال نیک می‌گیرم.

مدیر تیم پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس میلیون‌ها هوادار دارد که با این تیم زندگی می‌کنند. تلاش کنید مشکل حل شود. دو روز از این پنج روز گذشته و فقط سه روز زمان باقی مانده است و امکان تصمیم‌گیری بهتر وجود داشت. در آینده درباره این موضوع بیشتر صحبت می‌کنم.

انتهای پیام /

کدخبر: 754791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟