توضیحات پزشک پرسپولیس درباره مصدومان سرخ ها + فیلم
حجم ویدیو: 5.99M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 10بازی و 19 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه3 بر یک به برتری رسید. پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس 29 آذر ماه سال جاری در جام حذفی به مصاف ویستا توربین می رود.

به گزارش رکنا و رزشی، علیرضا حقیقت پس از پیروزی پرسپولیس مقابل ویستاتوربین در جام حذفی اظهار داشت: دچار یک ضربه به مچ پای او شد و به همین دلیل کارهای لازمه را برای او انجام دادیم. امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت و از بیمارستان مرخص شد. به امید خدا به محض اینکه بهبودی زخم او بهتر شود به تمرینات گروهی برخواهد گشت. این بازیکن در تمرین روز قبل از بازی یک ضربه از ناحیه مچ پا خورد و پارگی او عمیق بود و مجبور شدیم او را به بیمارستان منتقل کنیم.

وی درباره وضعیت مهدی ترابی گفت: مهدی ترابی هم در بازی قبلی دچار یک کشیدگی خفیف از ناحیه کشاله ران شد که تیم پزشکی کارهای مربوط به او را انجام می‌دهد تا در اولین فرصت مناسب به تمرینات برگردد.

پزشک پرسپولیس در خصوص اینکه آیا ترابی به بازی با ذوب‌آهن می رسد یا خیر، گفت: سعی ما بر این است تا ترابی را به بازی با ذوب‌آهن برسانیم.

کدخبر: 753657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟