تقدیر بنیادشهید از جامعه فوتبال

سازمان لیگ فوتبال ایران یک نهاد وابسته به فدراسیون فوتبال ایران ایران است. سازمان لیگ فوتبال ایران مسولیت مستقیم برنامه‌ریزی، سامان‌دهی و برگزاری کلیهٔ مسابقات رسمی باشگاهی در ردهٔ استانی و کشوری را برعهده دارد. ریاست سازمان لیگ فوتبال ایران بر عهده حیدر بهاروند است. رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران مستقیماً توسط رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب می‌شود. از جمله روسای سابق سازمان لیگ فوتبال ایران می‌توان به غلامرضا بهروان و عزیزالله عزیزمحمدی اشاره کرد.

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، بنیاد شهید و امور ایثارگران  به مناسبت بزرگداشت شهدای مدافع سلامت در هفته هشتم لیگ برتر و همچنین دربی پایتخت طی نامه‌ای به معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، باشگاه ها و هیات های فوتبال قدردانی کرد.

*در بخشی از نامه  بنیاد شهید آمده است:

شکر باید گفت، بر تقدیری که با عنایت پروردگار مجال خدمت به شهدا و خانواده های آنان را مقدر داشت.

منزلت یاد و یادآوران شهدا را پاس می داریم و به شکرانه توفیق و به رسم ادب و ارادت، برخود فرض می دانیم که از تدارک برنامه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای سلامت وتقدیر از آن بزرگوران که در بین برگزاری مسابقه فوتبال دو تیم پایتخت در تاریخ ۱۳ آذر ۱۴۰۰ بعمل آمد ؛ تشکر و سپاسگزاری می نماییم.

 در روز ۱۳ آذر از خانواده شهدای مدافع سلامت با حضور قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حمید سجادی وزیر ورزش و شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال تقدیر به عمل آمد.

کدخبر: 753606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟