​محمودزاده: باشگاه استقلال ضمانت نامه‌های لازم بازیکنان خارجی را ارایه کرد

استقلال در بازی گل‌گهر سیرجان، نتوانست از بازیکنان خارجی خود استفاده کند. در همین رابطه حواشی زیادی برای استقلال پیش آمد. در همین رابطه سازمان لیگ فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش رکنا، «فریبرز محمودزاده» در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، اظهار داشت: سازمان لیگ فوتبال ایران همواره بر مدار قانون حرکت کرده و در چارچوب آئین نامه و مقررات نیز با همه باشگاه ها مساعدت و همراهی داشته و دارد. در هفته گذشته مشکلات قانونی و حقوقی برای مجوز بازی دو بازیکن خارجی استقلال پیش آمد که در نهایت بعد از طی شدن مراحل اداری و قانونی باشگاه استقلال امروز ضمانت نامه های لازم را برای حضور این دو بازیکن خارجی خود به سازمان لیگ ارایه کرد و به این ترتیب موانع بازی ژستند و یامگا مرتفع شد و این دو بازیکن می توانند تیم استقلال را در مسابقات همراهی کنند.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: قانون جذب بازیکن و مربی خارجی با ارایه ضمانت نامه از سوی هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در ابتدای فصل ارایه شد تا هم باشگاه ها مجاز به جذب بازیکنان و مربیان خارجی باشند و هم مشکلی برای پرداخت دستمزد به خارجی ها نداشته باشند و پرونده جدید دیگری در مراجع بین المللی برای باشگاه های کشورمان ایجاد نشود.

کدخبر: 745629 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟