مشتری های قوچان نژاد منصرف شدند!

رضا قوچان نژاد بازیکن 34 ساله ایرانی و سابق تیم ملی است.آخرین باشگاه رضا قوچان نژاد زوله هلند است. رضا قوچان نژاد به دلیل عملکرد خوب در تیم ملی مورد علاقه هواداران فوتبال است. همسر رضا قوچان نژاد سروین بیات است.

به گزارش رکنا ورزشی، رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم ملی ایران مدتی پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد ، اما چندی قبل مهاجم ۳۴ ساله ایرانی در مصاحبه ای اعلام کرد که تنها از مسابقات اروپایی خداحافظی کرده و علاقه مند به حضور در لیگ برتر ایران است بعد از این اظهار نظر گمانه زنی هایی در خصوص پیوستن قوچان‌نژاد به سه تیم لیگ برتری مطرح شد برهمین اساس به نظر می‌رسد مدیربرنامه‌ و اطرافیان قوچان‌نژاد با این مطالب ببینند چه تیم‌هایی خواهان جذب این بازیکن هستند.

در همین راستا از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد برنامه ای برای جذب گوچی ندارد و حمید مطهری مربی پرسپولیس و دستیار یحیی گل محمدی در واکنش به این موضوع گفت: در اینکه پرسپولیس نیاز دارد ترمیم و تقویت شود شکی نیست ولی تا الان درباره جذب این بازیکن صحبتی نشده است.

همچنین جواد نکونام در نشست خبری سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا با قوچان نژاد برای آمدن به فولاد صحبت شده است؟ عنوان کرد: با قوچان نژاد صحبت نداشته ایم. البته زمانی که به فولاد آمدم با او صحبت کردم اما گفت فعلا نمی خواهم فوتبال بازی کنم و ما هم صرف نظر کردیم. ما اکنون به او نیاز نداریم زیرا دو بازیکن خوب و آماده در این پست داریم. بعد از این دو نفر هم جوانانی را کنارمان داریم که در موقع نیاز می‌توانند به ما کمک کنند.

اما مدیران تراکتور تبریز در گفت و گویی اعلام کردند موضوع جذب قوچان نژاد را به سولدو مطرح کردیم اما تاکنون سولدو سرمربی این تیم تا به حال واکنشی نشان نداده است.

کدخبر: 753405 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟