سولدو: جام حذفی قابل پیش‌بینی نیست/ باید بازی را در 90 دقیقه به پایان برسانیم

تیم تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران فردا به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت در همین رابطه سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از بازی شرکت کرد و درباره مسائل مختلف به صحبت پرداخت. بازی امروز تراکتور بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. تراکتور در هفته دهم لیگ برتر از سد نفت مسجد سلیمان عبور کرد و روحیه خوبی دارد.

به گزارش رکنا ورزشی، زونیمیر سولدو سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس کرمان اظهار داشت: فردا باز سختی مقابل مس کرمان داشته و سعی می‌کنیم میانه میدان بازی را در دست گرفته و همانند بازی قبلی برتری خود را بر تیم مهمان تحمیل کنیم. باید در بازی فردا در ضربات آخر تمرکز کرده و بتوانیم توپ را وارد دروازه حریف کرده و نتیجه لازم برای صعود را به دست آوریم.

وی افزود: جام حذفی قابل پیش‌بینی نیست و در جام حذفی تیم برتری وجود ندارد و فردا با تیمی بازی داریم که چند روز قبل هم بازی کردیم و دیدار آسانی نیست. تلاش می‌کنیم بازی را در همان 90 دقیقه به پایان برسانیم، اما باز می‌گویم بازی جام حذفی قابل پیش‌بینی نیست و در تمرین امروز هم کار در ضربات پنالتی خواهیم داشت.

سرمربی تیم تراکتور گفت: تمام تمرکز خود را برای از کار انداختن خط هافبک تیم حریف به کار بسته و در مرحله بعدی سعی خواهیم کرد با زدن گل به هدف خود دست یابیم و باید از موقعیت های خود استفاده کنیم. در بازی فردا هادی محمدی به دلیل کارت قرمز، فردا نیست و اخباری هم همچنان مصدوم هستند و بقیه بازیکنان در تیم مشکلی نداشته و برای بازی فردا آماده هستند.

وی گفت: روی داوری تمرکز نمی‌کنم و امیدوارم اشتباهات داوری در بازی قبلی سهوی باشد و امیدوارم بازی بچه‌ها طوری باشد که از داوری تاثیر نداشته و بارها به بازیکنانم گفتم که با داور کاری نداشته باشند و روی کار خود تمرکز کنند.

کدخبر: 753065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟