آلابا:در بهترین جای ممکن هستم

به گزارش رکنا ورزشی، «داوید آلابا» مدافع اتریشی رئال مادرید در مورد پیوستن به رئال‌مادرید، اظهار داشت: پس از 13 سال حضور در یک باشگاه از خودم می پرسیدم که بعدش چه می شود. فصل گذشته بهترین فصل تاریخ بایرن بود که شش جام بردیم و از خودم پرسیدم که می‌خواهم چه کار کنم و در نهایت تصمیم به تغییر گرفتم و به چراغ چالشی جدید رفتم اما نمی خواستم مسیر آسان را انتخاب کنم. وقتی در بچگی با فوتبال رشد کنی می‌دانی که رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیاست. به همین خاطر برایم حضور در این جا شگفتی نبود. اگر خودت را وقف فوتبال کنی، رئال مادرید را همیشه در صفحه اول خود داری.

وی در مورد ریشه های خود ادامه داد: به اصالت خیلی اهمیت می‌دهم و همیشه اصولم را حفظ می کنم. بخشی از ریشه هایم به آسیا برمی‌گرد اما رویاهای پدرم مربوط به فرهنگ اروپایی بوده و سعی می کنم که ترکیب خوبی را ترجیح بدهم. راستش را بخواهید کودیک آسانی نداشتم و باید با نژادپرستی کنار می آمدم اما همین چیزها باعث شد تا به شخصیت کنونی تبدیل شوم. همه ما باید علیه نژادپرستی اقدام کنیم و سعی کنیم که علیه آن موضع بگیریم. هیچ کاری برای مبارزه با آن کافی نیست اما دنیای فوتبال کمپین های خوبی در این باره تشکیل داده و این اتفاق خوبی است.

مدافع اتریشی رئال مادرید در مورد پدرش شدنش هم گفت: عاشق پدر شدن هستم. زندگی‌ام را تغییر داده است اما دوستش دارم. فکر می کنم که در بهترین جای ممکن هستم تا به اهداف شخصی و تیمی‌ام برسم.

کدخبر: 752316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟