عربشاهی: ششمین قهرمانی؟ شش برای هواداران پرسپولیس مقدس است

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص شکست پیکان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پیکان  در بازی‌های گذشته خود نتیجه آنچنان خوبی نگرفته بود. از این طرف هم پرسپولیس چون در صدر جدول حضور نداشت به همین دلیل این مسئله برای هر دو تیم کمی نگران‌کننده بود تا فاصله امتیازی آنها با دیگر تیم‌ها افزایش پیدا نکند. به نظرم این بازی بیشتر حالت پرس و فیزیکی در میانه میدان داشت چون هافبک‌های هر دو تیم نتوانستند آنچنان فضایی که بتوانند مهاجمان را صاحب موقعیت کنند خیلی کم رخ داد.

وی افزود: البته ناگفته نماند پرسپولیس در این بازی بنا به صلاحدید کادرفنی با تک مهاجم بازی می‌کردف هر چند که در حین حمله امید عالیشاه، وحید امیری و مهدی ترابی خیلی خوب به باکس محوطه جریمه حریف اضافه و تک مهاجم پرسپولیس را پوشش می‌دادند. خوشبختانه با آمدن آل‌کثیر به بازی پرسپولیس توازن بیشتری در خط حمله خود ایجاد کرد و در کنار آن هم بال های کناری به خصوص سعید آقایی خیلی خوب مهاجمان را تغذیه می‌کردند و همین عاملی شد تا پزرسپولیس برتری محسوسی نسبت به تیم پیکان داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با اعلام پنالتی برای پیکان گفت: در آن صحنه ای که آقای داور تشخیص داد برای پیکان پنالتی رخ داده به هیچ وجه آن صحنه پنالتی نبود، زیرا مهاجم پیکان پشت حامد لک بود و طبیعی است وقتی دروازه‌ بانی توپی به درون محوطه جریمه‌اش ارسال می‌کند مجبور شود ریسک نکند و با مشت توپ را ردکند. پنالتی به ناحق برای پیکان گرفته شد.

عربشاهی عنوان کرد: بازی خوبی از سوی پرسپولیس دیدیم از سوی هم به دلیل عدم پیروزی در چند بازی گذشته خود به سه امتیاز احتیاج داشت تا در کورس باقی بماند تا فاصله خودش را با صدرنشینان کم و کمتر کند. خوشحالم توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم تا دل هواداران شاد شود. خداراشکر با آن انرژی مثبتی که از سمت هواداران به کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس تزریق می‌شود با انرژی بیشتر و بالاتری برای بازی آینده خود آماده شوند.

وی درباره بازگشت سید جلال حسینی هم به ترکیب پرسپولیس پاسخ داد: تیم پرسپولیس با آمدن سید جلال حسینی که نقطه عطفی برای این تیم بود، شخصیت بهتری به خود گرفت. زیرا حسینی مدیر و مدبر خوبی در زمین است و در مواقع حساس تیم را رهبری و هدایت می‌کند. با بازگشت او خط دفاعی پرسپولیس نظم بهتری به خود گرفت. امیدوارم بازی‌های آینده امتیازات لازم را جمع کنند تا از این طریق خودمان و هواداران را برای ششمین بار آماده جشن قهرمانی کنیم. به هر حال  شش پرسپولیس و هواداران آن عددی مقدس است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان درخواستی را از وزیر ورزش مطرح کرد: جناب وزیر برای دهمین بار از شخص جنابعالی به عنوان یک پیشکسوت می خواهم که 14 سال در پرسپولیس بوده‌ام نباید فرقی بین دو تیم سرخابی پایتخت گذاشته شود و هر چه زودترمدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه را اعلام کنید تا با این کار خودتان تنش و فشاری که به هواداران و خود مجموعه باشگاه پرسپولیس است را بردارید. 

کدخبر: 751900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟