اعتراض کاپیتان پرسپولیس به مسائل مدیریتی سرخ ها + فیلم

به گزارش رکنا ورزشی، سید جلال حسینی پس از برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: شرایط زمین خیلی خوب نبود اما خداراشکر توانستیم سه امتیاز خوبی کسب کنیم. 

وی درباره اتفاقات اواخر بازی و اعتراض به تصمیمات داوری گفت: متاسفانه فکر می‌کنم اشتباه داوری در چند بازی اخیر به ضرر ما بوده است. در چند بازی این تصمیمات اشتباه به ما لمطه زده است. متاسفانه برای مصاحبه‌های دیگران است که هر چیزی دلشان می‌خواهد به زبان می‌آورند و فکر می‌کنند با گفتن آنها شرایط را برای ما سخت خواهند کرد. کار خودمان را باید بهتر انجام دهیم. صحنه پنالتی به نظرم بهتر است کارشناسان صحبت کنند اما هر چیزی می‌شود زود داوران سوت می‌زنند و هر چیزی هم به آنها می‌گوییم در جواب اینطور به ما می‌گویند که کارشناسان صحنه‌ها را مشاهده خواهند کرد و پس از آن همه چیز مشخص خواهد شد. اعتراض ما مورد دیگری است و فکر نکنند چون حرفی نمی‌زنیم هر کسی هر چیزی دلش می‌خواهد می‌تواند بگوید. باید شرایط مدیرعاملی به نحوی باشد تا همگان پشت هم باشیم تا بتوانیم جواب این دوستان را بدهیم.

کاپیتان پرسپولیس افزود: معتقدم صدری باید بیشتر وقت خود را روی تیم پرسپولیس بگذارد و همچین کارهای بهتری هم انجام دهد تا شرایط ما برای ادامه فصل خیلی بهتر شود. 

حسینی افزود: ما در این چند سال اخیر که قهرمان لیگ شده‌ایم خیلی چیزها پشت این بردها و قهرمانی‌های ما قایم شده و متاسفانه هر کاری خواستند در حق ما کردند. چند باری گفتم با سند مدرک صحبت کنید اما متاسفانه هیچ کسی این کار را نکرد. می‌دانستیم یک روزی شرایط ما به این سختی خواهد شد. هر مدیرعاملی می‌آمد هر کاری که دلش می خواست می‌کرد و می‌رفت هیچ کسی هم جوابگو نبود. الان مردم تجمع می‌کنند اما متاسفانه آن زمان‌هایی که دوستان هر کاری خواستند کردند و کسی جلوی آنها را نگرفت باید جوابگو باشند.

کدخبر: 751798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟