انتقاد مدافع استقلال از اسکوچیچ + فیلم
حجم ویدیو: 15.04M | مدت زمان ویدیو: 00:01:45

به گزارش رکنا ورزشی، سیاوش یزدانی درباره برتری استقلال در بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: به هواداران‌مان تبریک می‌‌گویم زیرا بازی خوب و ارزشمندی را بردیم به تیم سپاهان هم تبریک می‌‌گویم. زیرا از لحاظ فنی و اخلاقی تیم واقعاً فوق‌العاده‌ای است. به بچه‌ها گفتم امروز سخت‌ترین بازی عمر من بود زیرا سپاهان خیلی روی ما فشار آورد خیلی خوشحالم توانستیم در چنین بازی سختی سربلند شویم.

وی درباره فریاد خود پس از سوت پایان مسابقه گفت: همه می‌دانند سپاهان را دوست دارم و به این تیم احترام می‌گذارم. آنها فوق‌العاده بودند اما این مسابقه 6 امتیازی و رقابت برای بالای جدول بود خیلی خوشحالم که توانستیم این دیدار سخت را ببریم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا این تیم می‌تواند صدرنشینی‌اش را حفظ کند، گفت: استقلال جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم اما شک نکنید سپاهان با تیم فوق‌العاده‌اش مدعی اصلی قهرمانی است. سپاهان کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند ما هم تلاش می‌کنیم اما باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

یزدانی در مورد اظهارنظر کارشناسان مبنی براینکه وی اکنون در آماده‌ترین حالت ممکن قرار دارد و به همین دلیل تا چه اندازه به ثابت بازی کردن برای تیم ملی فوتبال کشورمان امیدوار است، عنوان کرد: این نظر لطف است هر وقت بازی کردم سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم اما بازی کردن در تیم ملی نظر سرمربی این تیم است. آیا اسکوچیچ می‌ شنود که اکنون من چه می‌گویم؟ مربیگری سلیقه‌ای است و شاید اسکوچیچ زیاد علاقه‌ای به بازی دادن به من نداشته باشد. به مربی تیم ملی احترام می‌گذارم و تمام تلاش خود را می‌کنم.

کدخبر: 751358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟