تحقیر اسطوره سرخ ها به دلیل مستی

به گزارش رکنا ورزشی، وین رونی مهاجم انگلیسی که از سال 2004 تا 2017، در ترکیب تیم منچستریونایتد حضور داشت و در 393 بازی موفق به ثمر رساندن 183 گل و فتح 16 جام معتبر شد، این روزها به عنوان سرمربی در دربی کانتی مشغول به فعالیت است و در فصل جاری هم تیم تحت هدایت او نتایج ضعیفی به دست آورده؛ قعرنشین لیگ چمپیونشیب است و یکی از کاندیداهای سقوط به حساب می‌آید.

اکنون طبق گزارش‌ها، وین رونی مهاجم اسبق تیم ملی انگلیس پس از اینکه اتومبیل خود را در یک بازار شلوغ کریسمس پارک کرده بود، با فحاشی‌ های فراوانی روبرو شد.

رسانه انگلیسی Sun گزارش داده، ظاهراً اسطوره باشگاه منچستریونایتد علائم راهنمایی و رانندگی را نادیده گرفته است. زیرا به رانندگان دستور داده شده بود وسایل نقلیه خود را در خیابان رها نکنند. خیابان برای بازار کریسمس رزرو شده بود.  

وسیله نقلیه رونی نیز با مخروط‌های نارنجی ترافیکی احاطه شده بود در حالی که علامت «پارک ممنوع» زیر یکی از برف پاک کن‌های او قرار داشت. برخی افراد اعلام کردند رونی خودروی خود را 24 ساعت پس از رها کردن آن، تحویل گرفته است.

گفته می‌شود وقتی برخی اشخاص از رونی درخواست کردند تا اتومبیل خود را در محل دیگری پارک کند، از جابجایی آن امتناع کرده و تا شب را به همراه دوستانش صرف نوشیدنی الکلی کند.

«مردم خشمگین» پس از این اتفاق و بی اعتنایی رونی، تصمیم گرفتند خودروی گرانقیمت او را با پیام‌هایی غیر اخلاقی روی کاپوت و کناره‌های خودرو با خاک آغشته کنند. البته آنها به این موضوع بسنده نکردند،  شیشه جلو و عقب خودروی سرمربی دربی کانتی سرشار از پیام های تحقیر آمیز و فحاشی شد.

گفتنی است در حال حاضر دربی کانتی در انتهای جدول چمپیونشیپ قرار دارد و اوضاع خوبی را نمی گذراند.

کدخبر: 751070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟