ملاقات مدیر بارسلونا با مدیربرنامه جنجالی!

به گزارش رکنا ورزشی، تیم فوتبال بارسلونا این روزها با جدایی چند بازیکن تاثیرگذار خود (از جمله لیونل مسی) در تابستان روند خوبی را تکرار نمی کند. یکی از مشکلات آبی و اناری پوشان مشکلات مالی است.

از همین رو مدیران بارسلونا به دنبال این است تا بتواند هم در زمستان و هم در تابستان چند ستاره خوب را به نیوکمپ بیاورد. ژاوی قصد دارد تیم را با تفکر خود بازسازی کند و نفرات دلخواهش را به بارسلونا بیاورد.

در همین رابطه رسانه‌های مختلف گزارش داده‌اند که بازیکنان مختلفی مدنظر سران آبی‌اناری‌پوشان قرار دارند که چند نفر از آنها تحت نظارت مینولا رایولا مدیر برنامه جنجالی دنیای فوتبال قرار دارند.

به گزارش منابع معتبر از جمله فابریتزیو رومانو، خوان لاپورتا شب گذشته (دوشنبه) با مینو رایولا در تورین دیدار کرد تا درباره ارلینگ هالند صحبت کند. در این جلسه درباره موکلان دیگر رایولا نظیر پوگبا هم صحبت‌هایی بین طرفین انجام شده است.

لاپورتا

تونی خوان مارتی معتقد است که متئو آلمانی هم در این جلسه حاضر بوده است. از طرفی منابع متعدد خبر می‌دهند که لاپورتا هرکاری برای جذب هالند در تابستان انجام خواهد داد.

لاپورتا رابطه بسیار خوبی با رایولا دارد که این خبر خوبی برای بارسلونا خواهد بود تا بتواند از این طریق چند بازیکن را به بارسلونا بیاورد.

کدخبر: 751040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟