رونالدو و منچستر به مسی و پاریس خوردند/ قرعه آسان رئال و چلسی

به گزارش رکنا، مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته به اتمام رسید تا 16 تیم برتر مسابقات برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی، مشخص شوند. 

در این مرحله، انگلیس با 4 تیم، بیشترین نماینده را دارد و اسپانیا با 3 نماینده در رده دوم قرار دارد. ایتالیا، فرانسه و پرتغال دو تیم دارند و آلمان، هلند و اتریش هم تنها با یک نماینده در این مرحله حاضر هستند.

طبق قوانین قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های هم وطن و هم گروه در مرحله گروهی به یکدیگر برخورد نخواهند کرد و با در نظر گرفتن این مسئله، تیم‌های صدرنشین هر گروه، حریف خود را از بین تیم‌های دوم باقی مانده خواهند شناخت. همچنین تصمیم گرفته شد قانون گل زده در خانه حریف از این فصل دیگر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا اجرا نشود و در صورت رقم خوردن نتیجه یک مساوی در یک بازی، آن مسابقه به وقت‌های اضافه و سپس به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد.

دور رفت مسابقات در تاریخ‌های 15 و 16 و همچنین 22 و 23 فوریه سال 2022 و دور برگشت مسابقات 8 و 9 و همچنین 15 و 16 مارس 2022، انجام خواهد شد. همچنین فینال لیگ قهرمانان در تاریخ هفتم خرداد سال آینده به میزبانی ورزشگاه گازپروم آرنای شهر سن پترزبورگ روسیه خواهد بود. 

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

*بنفیکا- رئال مادرید

*ویارئال- منچسترسیتی

*اتلتیکومادرید- بایرن مونیخ

*سالزبورگ- لیورپول

*اینتر- آژاکس

*اسپورتینگ لیسبون-یوونتوس

*چلسی - لیل

*پاریسن ژرمن - منچستریونایتد

انتهای پیام/

کدخبر: 750840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟