رونمایی از گران ترین فوتبالیست خاورمیانه + عکس

سالم الدوساری ستاره عربستانی باشگاه الهلال عربستان به عنوان بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده بود به عنوان گران ترین بازیکن خاور میانه معرفی شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد با توجه به نتایج باشگاه‌ها در 4 فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا، عربستان با 100 امتیاز در صدر بهترین کشور در رده باشگاهی قرار دارد و کشورمان در رده چهارم جای گرفته، کره جنوبی در رده دوم و ژاپن در رده سوم جای گرفته است.

به گزارش رکنا، سالم الدوساری که یکی از عوامل اصلی موفقیت الهلال در فصل اخیر رقابت‌های لیگ قهرمانان  آسیا بود و گل‎های حساسی برای این تیم به ثمر رساند با تمدید قرارداد خودش به گران‌ترین بازیکن داخلی شاغل در لیگ‎های خاورمیانه مبدل میشود.

به نوشته روزنامه الریاضیه عربستان قرارداد 4 ساله جدید الدوساری به مبلغ 52 میلیون ریال سعودی معادل بیش از 14 میلیون دلار این بازیکن را به گران‎ترین فوتبالیست عربستانی شاغل در لیگ این کشور مبدل ‎میکند که بالاترین دستمزد را در بین بازیکن داخلی شاغل در لیگ‎های منطقه دریافت خواهد کرد.

سالم الدوساری 2

حقوق سالانه 13 میلیون ریال سعودی معادل بیش از 3/5 میلیون دلار الدوساری را در صدر جدول بالاترین دستمزدها قرار خواهد داد. انتظار میرود باشگاه الهلال به زودی در مراسمی تمدید قرارداد مهاجم خودش را به صورت رسمی اعلام کند.

سالم الدوساری

 

کدخبر: 750687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟