چالش ترسناک پرسپولیس پیش از بازی پیکان

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 9 بازی و 16 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر مقابل هوادار به تساوی 2 بر 2 رضایت داد. پرسپولیس به خاطر کیفیت بازیهایش مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته است. پرسپولیس با چالش مصدومیت در روزهای اخیر روبرو شده است.

به گزارش رکنا ورزشی، پرسپولیس و هوادار در  هفته نهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که پرسپولیس در این بازی با نتیجه دو بر دو متوقف شد و سه امتیاز بازی را از دست داد اما به جز نتیجه مشکلات دیگری هم برای پرسپولیس به همراه داشت.

پرسپولیس در حال حاضر با چالش مصدومیت مواجه شده است. کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه که در دیدار مقابل هوادار دچار مصدومیت شدند حالا به نظر می رسد مشکلی برای همراهی در بازی مقابل پیکان ندارند،.

از سوی دیگر احسان پهلوان هافبک سرخپوشان که از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است در هفته جاری با به توپ می شود. با توجه نوع مصدومیت این بازیکن به نظر می رسد برای بازی با سپاهان شرایط بازی را پیدا کند.

همچنین مهدی ترابی که در بین دو نیمه بازی با پرسپولیس و هوادار دچار مصدومیت شد، مشکلی برای همراهی با تیمش مقابل پیکان ندارند. اما برای حفظ سلامتی ترابی، کادر فنی پرسپولس قصد ندارد در این زمینه ریسک کند و با معاینات تکمیلی تکلیف این بازیکن برای با شاگردان حسینی مشخص می شود.

کدخبر: 749997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟