مدیرعامل باشگاه تشک سازان:  بدون ترس با رئال مادرید بازی می کنیم!

به گزارش رکنا، در چارچوب هفته هفدهم لالیگا فردا شب تیم صدرنشین رئال مادرید در دربی مادرید در سانتیاگو برنابئو از مهمان خود اتلتیکومادرید پذیرایی می‌کند.

در همین زمینه انریکو سرزو که از سال 2002  رئیس باشگاه تشک‌سازان(اتلتیکو مادرید) بوده است در خصوص دیدار آنها مقابل رئال مادرید گفت: من همیشه قبل از هر مسابقه خوشبین هستم، اما پیشرفت مسابقه ممکن است احساسات و نظرات شما را تغییر دهد. ما مقابل رئال مادرید بازی می‌کنیم که فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد و گواه این موضوع جایگاهی است که آنها در جدول دارند. ما به تیم خود اعتماد زیادی داریم و اتلتیکومادرید هر جا که باشد بدون ترس و توجه به سایر تیم‌ها راه خود را می‌رود.

وی افزود: تیم ما از پیروزی در بازی با پورتو به مادرید می‌آید، با وجود مشکلاتی که به دلیل مصدومیت بازیکنان با آن مواجه بودیم. تیم ما روش بازی و رویکردی دارد که در هر بازی آن را نشان می‌دهد. در پورتو ما یک بار دیگر نشان دادیم که ما در مواجهه با مشکلات رشد می‌کنیم. همچنین شخصیت برنده، روحیه رقابتی و فداکاری تیم ما را نشان می‌دهد.

رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید راجع به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان هم گفت: فقط باید منتظر بود و دید کدام رقیب را پیش‌رو داریم. بدون توجه به شرایط مسابقه خواهیم داد رقیب ما چه تیمی خواهد بود.

سرزو در پایان درباره سیمئونه هم گفت: او تا هر زمان که بخواهد می‌تواند در تیم باشد.

کدخبر: 749907 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟