کریمی: یک شبه نمی‌توان به جنگ مشکلات دوچرخه سواری رفت

عبدالمطلب کریمی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط این روزهای دوچرخه‌سواری اظهار داشت: کندی انسان بزرگی است و واقعا دارد در دوچرخه‌سواری همیشه به ما کمک می‌کند چون ذوق موفقیت دارد و بین ورزشکاران هم اتحاد خیلی خوبی شکل داده است. برای خود او سخت است زیرا در فدراسیون گذشته اتفاقات به شکل مطلوبی پیش نرفت و او سعی دارد سر صبر حوصله وضعیت را به شکل مطلوب خود برگرداند.

وی افزود: جامعه دوچرخه‌سواری به خود میبالد از وجود چنین نیروی با هوش وعاشق که سکان دوچرخه‌سواری را به دست گیرند. از سویی هم با تمام فراز و نشیب‌هایی که وجود داشته سرپرست فدراسیون تا حد ممکن تلاش کرده در این مدتی که جانشین رشیدی است به هر شکلی که شده روح زنده بودن را دوباره به رکابزنان القا کند.

مدیر تیم دوچرخه‌سواری آرویج شرق امیدنیا نکا گفت: به نظرم اگر می‌خواهیم در سطح اول آسیا و دنیا حرکت کنیم، باید رکابزنان ما در تورهای بین‌المللی و تیم‌های اروپایی رکاب بزنند. از سویی هم هرکسی که در رأس کار باشد، حتما منتقد دارد، نقد منصفانه داریم و نقد مغرضانه. اگر شما کار کنید قطعأ اشتباه هم دارید و اگر هیچ کاری انجام ندهید، قطعا اشتباه هم نخواهید کرد و منتقد هم ندارید. به نظرم باید به مدیران مانند کندی فرصت داد تا بتوانند برنامه‌ای را که مدنظر دارند با ارائه برنامه و ساز کار مناسب آن را عملیاتی کنند. دوچرخه‌سواری در این مدت مشکلات زیادی داشته و باید دوستان اجازه دهند تا مدیران فدراسیون بتوانند آن را حل کنند زیرا والا نمی‌شود یک شبه به جنگ مشکلات رفت.

 

کدخبر: 749662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟