عربشاهی: لک اشتباه بدی کرد/ بعضی ها نمی دانند پیراهن پرسپولیس را بر تن دارند

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: در این 20 سالی که سید جلال در لیگ و تیم‌های مختلف بازی کرده به یاد ندارم که او اشتباه فاحشی را در زمین انجام داده باشد و همیشه سعی کرده برای اعتلا و موفقیت پرسپولیس از هیچ تلاشی دریغ نکند. در بازی دیشب اینکه دو گل روی اشتباهات بازیکنان دریافت کنیم نشان از این دارد که آنها هنوز متوجه نشده اند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده اند. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از لک که روی اشتباه او گل دوم هوادار به ثمر رسید، گفت: یک گلر حرفه‌ای نمی‌آید چنین گل مبتدیانه‌ای دریافت کند آن هم در بازی که تیم برای حضور در بین بالانشین لیگ نیاز مبرمی به سه امتیاز داشت. به نظرم اگر حامد تمرکز و ثبات خود را اندکی بهتر کند، می‌تواند دوباره همان بازی هایی درخشانی که در لیگ قهرمانان آسیا را به نمایش گذاشت در لیگ هم به نمایش بگذارد. باز هم عنوان می‌کنم لک اشتباه بدی داشت و دیگر نباید در ادامه لیگ این اشتباهات خود را تکرار کند زیرا هواداران آن را نخواهند بخشید. 

وی درباره تیم هوادار هم اینطور توضیح داد: تیم هوادار چون در انتهای جدول حضور داشت و برای فرار از منطقه خطر هم نیاز مبرمی به کسب امتیاز داشت مقابل پرسپولیس غیرتمندانه بازی کرد و همانطور که شاهد بودیم در ضد حملات خیلی بازیکنانش خطرناک ظاهر می‌شدند. مقابل پرسپولیس، تیم حریف واقعأ جنگید به هدفی که مدنظر داشتند رسیدند.

وی ادامه داد: تیم ما روی اشتباهات فردی گل خورد و در شرایطی که خیلی راحت می‌شد تیم حریف را شکست دهند، اما بازیکنان چون در زدن ضربات پایانی بی دقت بودند نتوانستند هدیه خوبی به هواداران بدهند. به نظرم در اصل به خودمان باختیم و امیدوارم در آینده‌ای خیلی زود پرسپولیس به شرایط خوب خود دوباره برگردد. از هواداران هم می‌خواهم خویشتن دار باشند زیرا مطمئن باشند تیم وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد. ما امسال هم می‌توانیم شاهد ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ باشیم چون ما قرمزها به عدد شش اعتقاد خاصی داریم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره نامشخص بودن شرایط مدیریتی این باشگاه هم اظهار داشت: از حمید سجادی تقاضا دارم مدیرعامل و هیئت مدیره پرسپولیس را انتخاب کند و به نظرم بهترین گزینه هم صبری است. رقیب اصلی ما در راه قهرمانی تیم سپاهان است زیرا هم یک باشگاه حرفه‌ای است و هم از لحاظ مدیریتی شرایط خوبی دارد. از وزیر می خواهم تکلیف باشگاه را مشخص کند زیرا تیم ما حدود 40 میلیون هوادار دارد و نگران این روزهای تیم خود هستند. درست نیست تیمی که اینقدر عاشق دارد هنوز از لحاظ مدیریتی با مشکل مواجه باشد.

عربشاهی در پایان با انتقاد از عدم پرداخت پول رادوشوویچ اظهار داشت: در زمان انصاری‌فرد قرارداد جدیدی با رادو انعقاد گردید و خیلی راحت می‌شد پول او را پرداخت کنند اما در این امر کوتاهی کردند و به فکر این نبودند ممکن است او هم مانند سایر بازیکنان برای پرسپولیس خطرساز شود. متاسفانه آقایان فکر پرداخت مبلغ کم بوژیدار نبودند تا حاصل این اتفاقات این باشد که گلر ما از ایران برود و الان نیز باید دل نگران نباشیم نکند او هم از پرسپولیس به فیفا شکایت کند.

کدخبر: 749573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟