مهر تایید مجیدی بر وساطت اعضای هیئت مدیره استقلال + فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، در روز اول آذر ماه سال جاری، «بابک مرادی» که بانظر فرهاد مجیدی از استقلال کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت. هنوز هم وضعیت نامشخصی دارد.

با اینکه گفته شد هیات مدیره باشگاه استقلال برای بازگرداندن این بازیکن وساطت کرده‌اند؛ اما بررسی ها حاکی است مجیدی با بازگشت این بازیکن به جمع بازیکنان استقلال موافقت نکرد، تا مرادی همچنان در اختیار باشگاه باشد.

این درحالیست که مجیدی در نشست خبری امروز تیمش پیش از دیدار با پیکان درپاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر شرایط «بابک مرادی» گفت: «بابک مرادی از بازیکنان خوب استقلال است و شخصا او را دوست دارم؛ اما نظم و انضباط مهمترین مساله در تیم من است. فرزاد برادرم چندی پیش 15 دقیقه به تمرین دیر آمد ولی 10 روز نگذاشتم به تمرین بیاید و 20 در صد قراردادش را هم جریمه شد. مرادی باید بداند در چه تیمی بازی می کند و نظم و انضباط برای من از همه چیز مهم‌تر است. نمی خواهم بگویم چه اتفاقی رخ داده ولی او به کمیته انضباطی باشگاه می‌رود و سپس به تمرینات اضافه می شود.»

 

این صحبت‌ها در شرایطی مطرح شده، روز گذشته خبر وساطت اعضای هیئت مدیره استقلال منتشر شد. فرهاد مجیدی هم در نشست خبری امروز خود این موضوع را تکذیب نکرد. با این حال خبرنگار ورزشی رکنا صبح امروز برای پیگیری صحت و سقم این قضیه با «محمد مومنی» و «پرویز مظلومی» 2 عضو هیات مدیره باشگاه استقلال صحبت کرد. که هر 2 آن‌ها نسبت به این مسئله اظهار بی‌اطلاعی کردند. 

کدخبر: 749027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟