برخواه: در آخرین اردوی وزنه برداری با مشکلات زیادی مواجه شدیم

محمد حسین برخواه در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم ملی وزنه‌برداری پیش از اعزام به مسابقات جهانی اظهار داشت: بعد از اردوهای طولانی مدت که داشتیم و همچنین تمرینات سختی که بچه‌ها سپری کرده بودند خداراشکر وضعیت ملی‌پوشان راضی‌کننده و خیلی ایده‌آل است. امیدوارم هم در ازبکستان مزد زحمات خودشان را با کسب نتیجه خوب بگیرند و هم باعث خوشحالی مردم شویم. البته همانطور که قبلأ اشاره کرده بودم این اردوی آخر پیش از اعزام با مشکلات و دشواری‌های زیادی دست به گریبان بودیم زیرا حمایت لازم از وزنه‌برداری صورت نگرفت.

وی افزود: باید بگویم قطعأ آقایانی که باعث شدند بچه‌ها این مقدار در فشار و استرس باشند باید بی شک در برابر خداوند پاسخگو باشند، این اتفاق در حالی رقم خورد که پس از المپیک در دیداری که رهبر معظم انقلاب با مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک داشتند. ایشان به این موضوع اشاره داشتند که بایستی جهت ارتقای رتبه ایران در بازی‌های آسیایی و المپیک به رشته‌های مدال‌آور توجه ویژه‌تری شود، اما متاسفانه شاهد هستیم نه تنها این اتفاق عملی نشده بلکه حتی نسبت به قبل هم بدتر شده است.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ادامه داد: با وجود ناملایمت‌ها، مقدار زیادی از این کمبودها را بچه‌ها، خودشان و خانواده‌شان جبران کردند تا شرایط موجود باعث افت کیفیت آنها نشود. خوشبختانه با همت این بچه‌ها، تیم آماده‌ای را به مسابقات جهانی می‌فرستیم. به امید خدا و همت خود بچه‌ها بهترین اتفاقات را در ازبکستان شاهد خواهیم بود.

برخواه در پایان گفت: باید یک تشکر ویژه از برادر بزرگوارمان علی مرادی داشته باشم که در این مدت تمام تلاش خود را کرد تا اردوها خوب باشد و بچه‌ها هم با کم کسری مواجه نباشند، هر چند که حمایت لازم صورت نگرفت. همچنین  کمال تشکر و قدردانی را دارم از صالحی‌امیری را دارم که با همت او شرایط ما برای اعزام فراهم شد. از خدا می‌خواهم شرایط به نحوی پیش برود که ورزش کشورمان از حضور وی همچنان بتواند بهره‌مند باشد.

کدخبر: 748981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟