بررسی آخرین وضعیت پرونده شکایت خارجی ها از استقلال

به گزارش رکنا، باشگاه استقلال درحال حاضر با 4 پرونده شکایت بازیکن و مربی خارجی رو‌به‌رو است. که آخرین آن هم مربوط به «هروویه‌میلیچ» بازیکن سابق کروات این تیم می‌شود. بر همین اساس خبرنگار ورزشی رکنا، برای پیگیری آخرین وضعیت این پرونده‌ها با «حامد افضلی» معاون بین‌الملل استقلال گفت‌وگو‌یی داشت.

افضلی در مورد آخرین وضعیت پرونده‌های فوق اظهار داشت: استقلال در حال حاضر با 2 پرونده در CAS و 2 پرونده در فیفا رو‌برو است. که یکی از آن‌ها مربوط به «شیخ دیاباته» می‌شود. در این پرونده باشگاه استقلال عملکرد موفقیت‌آمیزی داشت. توانست ادعایش را در خصوص کاهش مبلغ مورد ادعای این بازیکن به اثبات برساند. علاوه براین «هروویه میلیچ» پس از جلسات متعدد با سران باشگاه استقلال به دلیل عدم توافق نهایی تصمیم به شکایت از استقلال گرفت. تا رسیدگی به پرونده این بازیکن 32 ساله به فیفا فرستاده شود. 

وی تصریح کرد: پرونده «آندره‌آ استراماچونی» و «پادوانی» هم در CAS (دادگاه عالی ورزش) در حال بررسی است. آخرین جلسه دادگاه استراماچونی هم که به صورت آنلاین برگزار شده بود اعلام رای آن به تاریخ (21 دی ماه یا  10 ژانویه) موکول شد. البته این تاریخ اعلام رای ممکن است به تعویق بیفتد چرا که دادگاه CAS در پرونده (ویلموتس و النصر) هم رای نهایی پرونده‌ها با تعویق اعلام می‌کرد. لازم به ذکر است که در صورت صدور رای به نفع استراماچونی؛ در دادگاه فوق استقلال متحمل جریمه سنگینی خواهد شد. حال باید منتظر باشیم تا ببینیم که رای دادگاه پرونده‌های فوق در نهایت به سود کدام یک از طرفین اعلام خواهد شد.

کدخبر: 748941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟