زوج ونگر و زیدان علیه پوچیتینو

به گزارش رکنا، پوچتینو که همواره رفتار محترمانه‌ای در برخورد با بازیکنان از خود نشان داده است، اما با این حال اعتبار خود را در رختکن و میان بازیکنان از دست داده است.

به گفته اطرافیان لیونل مسی، او به توانایی ها و تاکتیک پوچتینو شک کرده و دستورات این مربی را در زمین پیاده نمی کند و این مورد باعث عصبانیت مربی آرژانتینی شده و  قصد دارد مسی را در بازی های آتی نیمکت نشین کند.

 در صورتی که که پوچیتینو گزینه هدایت منچستریونایتد بود، اما سران شیاطین سرخ بارها این موضوع را تکذیب نکردند. در نهایت رانگنیک تا پایان فصل به عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد انتخاب شد. با وجود این اتفاق اما، همچنان سران منچستر برای فصل آینده نیم نگاهی به توافق با سرمربی آرژانتینی دارند. 

از سوی دیگر با وجودی که مدیران پاریسن ژرمن بارها حمایت خود را از مربی فعلی اعلام کردند؛ اما اتفاقات اخیر در رختکن این تیم، آنها را نسبت به تغییرات کادر فنی مردد کرده است.

 در شرایطی که، در ماه گذشته اخباری پیرامون حضور زیدان روی نیمکت پاری سن ژرمن شنیده می شد. نزدیکان زیدان این خبر را تکذیب کردند. در همین راستا یک رسانه فرانسوی مدعی شده است زیدان به عنوان مربی کهکشانی های فرانسه انتخاب  و آرسن ونگر به عنوان مدیر ورزشی در کنار وی فعال خواهد شد. 

گویا زیدان هم از همکاری با آرسن ونگر استقبال کرده است و در صورتی که شرایط خوب پیش برود، این دو مربی فرانسوی با یکدیگر همکار خواهند شد.

کدخبر: 748360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟