افشای زوایای پنهان استعفای کریک

به گزارش رکنا، پس از اخراج اوله گونار سولسشایر از نیمکت منچستریونایتد به دلیل کسب نتایج ضعیف، مایکل کریک در دو بازی به عنوان سرمربی جانشین او شد و توانست دو پیروزی و یک تساوی با این تیم به دست آورد. دو پیروزی یونایتد به همراه کریک مقابل آرسنال  در لیگ برتر و ویارئال در لیگ قهرمانان به دست آمد که با صعود آنها به مرحله یک هشتم این رقابت‌ ها همراه بود. آنها همچنین با چلسی به تساوی رسیدند، پس از آن هم رانگنیک به عنوان سرمربی این باشگاه تا پایان فصل انتخاب شد.

اکنون طبق گزارش سایت اتلتیک، حقایقی جالبی درباره استعفای کریک و همچنین اخراج اوله در این سایت منتشر کرده است.

او در این باره می نویسد: سولسشایر قبل از ترک کردن تیم به کرینگتون رفت و با همه‌ دیدار کرد. وی آرزو داشت که با سر بالا از تیم برود تا اینکه بی سر و صدا تیم را ترک کند. او با چند نفر از کادر خود صحبت کرد و به آنها در رابطه با اخراج خود گفت: "این ذات فوتبال است."

سولسشایر بعد از ترک کردن منچستر یونایتد همچنان در انگلیس مانده‌است زیرا دخترش کارنا برای تیم جوانان این باشگاه بازی می‌کند. او روز چهارشنبه در نزدیکی خانه‌ اش در حال سفارش غذای آماده بود که مهمانان از او برای زحماتش در باشگاه تشکر کردند. سولسشایر هم به آن‌ها گفت: "من تمام تلاشم را کردم."

 مدیران منچستریونایتد یک روز قبل از بازی با آرسنال از درخواست استعفای کریک با خبر شدند، اما می‌ خواستند که این موضوع را مخفی نگه‌دارند. در آغوش گرفتن برونو و کریک بعد از بازی مقابل آرسنال صرفا به‌دلیل کنار گذاشتن برونو مقابل ویارئال بود.

 باشگاه تصمیم گرفت که اخبار استعفای کریک را ۱۰ دقیقه بعد از سوت پایان بازی با آرسنال متتشر کند تا به کریک این فرصت را بدهند تا خودش به بازیکنان بگوید.

کدخبر: 748314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟