تاکتیک عجیب مجیدی برای دربی

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، دربی 97 نیز مانند سایر دربی ها با حاشیه و حساسیت فراوانی آغاز شد؛ اما در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. این در شرایطی است که از دو تیم استقلال و پرسپولیس انتظار می رفت تا یک بازی تهاجمی همراه با گل را به نمایش بگذارند؛ اما این اتفاق عملی نشد تا سهم دو تیم یک امتیاز از این بازی بیشتر نباشد، نتیجه‌ای که به هیچ عنوان پیشکسوتان و هواداران دو تیم از آن راضی نبودند.

شاید مهمترین اتفاق دربی را بتوان بحث تبلیغات محیطی در نظر گرفت، جایی که تابلوهای تبلیغاتی استقلال و سازمان لیگ جلوه عجیب و غریبی به ورزشگاه آزادی داده بود، ضمنأ مسائل داوری از دیگر اتفاقات مهم این بازی بود.

اما با وجود این اتفاقات، طبق شنیده ها فرهاد مجیدی درست پیش از دربی 97 تمرینات و تدابیر ویژه ای را برای ژستد مهاجم تیم خود در نظر می گیرد.  مجیدی در تمرینات پیش از دربی از مهاجمش می خواهد بیشتر توان خود را معطوف کارهای دفاعی کند.

این در حالی است که ارسلان مطهری بازیکن با تجربه تر استقلال با تشخیص مجیدی روی نیمکت نشست و تنها در دقایق پایانی دربی 97 وارد زمین شد. مشخص نیست مجیدی در روز دربی دقیقا دنبال چه چیزی بوده است. طبق آمار ژستد در 5 فصل گذشته در 76 بازی 12 گل به ثمر رسانده است. وی در لباس استقلال هم خیلی آماده نشان نداده است.

حال باید از مجیدی پرسید آیا او واقعاً در دربی به دنبال کسب پیروزی بوده است؟

کدخبر: 748320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟