وعده جدید صدری به رادوشوویچ

به گزارش خبرنگار رکنا، بوژیدار رادوشوویچ که پیش از دربی بابت عدم دریافت مطالباتش از پرسپولیس ناراحت بود؛ اما در  جمع خصوصی اعلام کرده بود که تا بعد از دربی 97 این گلایه را اعلام نمی‌کند. در همین حال صبح روز دربی به حساب بازیکنان پرسپولیس، 15 درصد مبلغ قرارداد واریز شد، اما رادو در این لیست جایی نداشت. شاید به این خاطر که مطالبات وی ارزی بود.

 در همین راستا مدیر برنامه‌های رادو بعد از دربی روز یکشنبه(14 آذر ماه سال جاری)، جلسه ای با باشگاه پرسپولیس برگزار کرد. البته دروازه‌ بان کروات ترجیح داد در جلسه حضور نداشته باشد.

بررسی ها حاکی از آن است که مذاکره مدیران باشگاه پرسپولیس و مدیر برنامه های رادوشوویچ جدی دنبال شده است. در این جلسه مقرر شده که مطالبات دروازه بان خارجی پرسپولیس در دو قسط پرداخت شود.  قسط اول به مبلغ 50 هزار یورو و  قسط دوم 30 هزار یورو تا دو هفته دیگر به رادوشوویچ پرداخت شود.

گلر پرسپولیس در حدود 200 هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلب دارد که با دریافت این مبالغ، دریافتی گلر سرخ‌پوشان به حدود 40 درصد می‌رسد. در نهایت باید دید وعده مدیران باشگاه پرسپولیس محقق می‌شود یا خیر؟

در حال که رادوشویچ امروز به همراه مدیر برنامه اش برای دریافت مطالباتش در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود ، پس از معطلی چند ساعته صدری مطالبات او را پرداخت نکرد و رادو با ناراحتی باشگاه پرسپولیس را ترک کرد.

کدخبر: 748282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟