مروری به رقابت‌های هفته هفدهم لیگ فرانسه + فیلم
حجم ویدیو: 41.58M | مدت زمان ویدیو: 00:05:39

به گزارش رکنا، هفته هفدهم لیگ فرانسه ملقب به لوشامپیونه شنبه و یکشنبه هفته جاری با انجام ده دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار تیم صدرنشین پاری سن ژرمن در خانه مقابل لنس به میدان رفت و در نهایت با تساوی یک بر یک متوقف شد که تک گل این تیم توسط جورجو واینالدوم هلندی در وقت‌های اضافه نیمه دوم به ثمر رسید تا تیم متمول قطری از شکست خانگی فرار کند. 

در یکی دیگر از این بازی‌ها، تیم فوتبال سن‌اتین در دیداری خانگی به مصاف رن رفت و در نهایت تن به شکست سنگین 5 بر صفر داد. برای رن در این دیدار مارتین تریه در دقایق 22، 28 و 48، یوان ماچون در دقیقه 45 (گل به خودی) و لزلی اوگوچوکوو در دقیقه 83 گلزنی کردند.

شاگردان برونو ژنسیو با این برد 31 امتیازی شدند و خود را تا رده دوم جدول رده‌بندی بالا کشیدند. سن‌اتین هم با این شکست 12 امتیازی باقی ماند تا همچنان قعرنشین جدول رده‌بندی لوشامپیونه باقی بماند.

نتایج کامل بازی‌ها به شرح زیر است:

*لوریان صفر - نانت یک

*موناکو 4 - متز صفر

 *مون پلیه یک - کلرمون یک

*رنس یک - آنژه 2

*نیس صفر - استراسبورگ 3

*بوردو 2- لیون 2

 *لانس یک - پاری سن ژرمن یک

*مارسی یک - برست 2

*لیل 2 - تروا یک

*سن اتین صفر - رن 5

در جدول گلزنان لوشامپیونه، دیوید با 11 گل از تیم لیل در صدر جدول قرار دارد. وسام بن آیدر، آخورکه و بایو با 9 گل زده به صورت مشترک در رده دوم حضور دارند. نکته قابل تامل اینکه امباپه ستاره فرانسوی پی اس جی به همراه دو بازیکن دیگر از تیم‌های استراسبورگ و رن موفق به ثمر رساندن هشت گل شده‌اند.

جدول رده‌بندی لیگ فرانسه:

لیگ فرانسه

 

 

کدخبر: 748232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟