مسی هم مورد انتقاد قرار می‌گیرد

به گزارش رکنا، لوکاس هرناندز از زمانی که داوید آلابا و ژروم بواتنگ در این تابستان بایرن مونیخ را ترک کردند تبدیل به مهره اصلی در خط دفاعی بایرن شده است.

دو فصل اول حضور او در مونیخ برای این مدافع 80 میلیون یورویی به هیچ وجه آسان نبود. به همین دلیل است که او صادقانه در مصاحبه اختصاصی با کیکر اعتراف می‌کند: سال آسانی برایم نبود. من در دو سال حضورم در بایرن نزدیک به 1.5 سال دچار مصدومیت بودم و این اتفاق قطعا بدترین دوران حرفه‌ای و بسیار پیچیده من بود. خوشحالم شانس به من دوباره بازگشت. من می‌توانم دوباره بازی و از فوتبال لذت ببرم.

علاوه بر مصدومیت، اخیراً تیترهایی هم در مورد زندگی او در خارج از زمین منتشر شده است. پرونده‌های حقوقی علیه هرناندز درباره اختلاف ایجاد شده بین او و همسر سابقش که در این رابطه مدافع فرانسوی می‌گوید: همان‌طور که می‌دانید، من در آن زمان به ملاقات همسرم رفتم. وقتی موضوع مطرح شد، او فرزند دوم من را باردار بود و هنوز هم است. من و همسرم متوجه شدیم دادستانی علیه من پرونده باز کرده است. این واقعیت که او توانست تا حد زیادی این شرایط را در زمین به فراموشی بسپارد به حمایت سران باشگاه نیز مربوط می شود.

این بازیکن فرانسوی تاکید می کند: در اینجا باید از بایرن تشکر کنم که همیشه در کنار من بود. این حادثه مربوط به سال 2017 بود و زمان آن دیگر گذشته است. حال این است که همسرم باردار است، من او را دوست دارم و او مرا دوست دارد. 

هرناندز عنوان کرد: هم در باشگاه و هم در شهر مونیخ راحت هستم. بایرن یکی از بهترین باشگاه های جهان است. احساس و انگیزه خوبی دارم و آماده‌ام. مثل بقیه هم تیمی هایم. می خواهیم تاریخ سازی کنیم و جام ببریم. از زمان ورود ناگلزمان زمان بازی بیشتری به دست آورده‌ام. عاشق بازی کنار هم تیمی هایم هستم. با اینکه در دوران کرونا هستیم و شرایط چندان آسان نیست اما بازیکنانی داریم که تحت همین شرایط هم می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند. 

مدافع فرانسوی باواریایی ها درباره مصدومیت ها هم این چنین توضیح داد: بازیکنان زیادی هستند که پس از مصدومیت ها تصمیم به خداحافظی از فوتبال می گیرند اما این اتفاق برای من که کاملا برعکس بود، زیرا این مصدومیت ها بیشتر از قبل به من انگیزه داد تا سخت تلاش کنم و به تیم برگردم.

هرناندز درباره اینکه آیا تا به حال به ترک بایرن مونیخ فکر کرده است یا خیر، گفت: هیچ وقت، حتی یک لحظه. حتی در سخت ترین لحظات هم این موضوع به ذهنم خطور نکرد. هدف من همیشه این شده که بجنگم و جایگاهم را در تیم پیدا کنم. برای همین هم بود که تیم بایرن را انتخاب کردم.

وی در پاسخ به این سوال که فشار گران ترین خرید تاریخ بایرن مونیخ بودن او را اذیت می‌کند یا خیر، گفت: به هیچ عنوان. پول زیادی برای انتقال من بین دو باشگاه بایرن و اتلتیکو مادرید رد و بدل شد اما در دوره پیش از کرونا از این دست انتقالات زیاد رخ می داد. تلاشم است تک تک پول هایی را که برایم هزینه شده با عملکرد خوبم به باشگاه برگردانم. باشگاه تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن من انجام داد، این نشان می دهد که آنها کاملاً از بابت من اطمینان داشتند. وظیفه من کمک به تیم برای کسب عناوین بیشتر است. برای همین فوتبال بازی می کنم. من آدم خونسردی هستم و می توانم با این شرایط کنار بیایم. حتی لیونل مسی هم گاهی مورد انتقاد قرار می گیرد. به نظرم منتقدان بخشی از کار ما هستند.

مدافع فرانسوی در پایان درباره اینکه انتخاب او برای توپ طلا از میان لواندوفسکی و مسی چه کسی بوده است، گفت: به نظرم لواندوفسکی شایسته کسب این جایزه بود، زیرا فصل شگفت انگیزی را پشت سر گذاشت و موفق به ثبت تاریخسازی هم شد. مسی همراه با تیم ملی آرژانتین موفق بود اگر چه ثبات او به اندازه لوا نبود. 

کدخبر: 748092 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟