اعلام گزینه‌های مدیر عاملی پرسپولیس/ اولویت با سابقه ورزشی

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، بیژن ذوالفقار نسب روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد یک مدیر که سابقه مدیریت ورزشی دارد به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشخص می‌شود. «گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس دو سه نفر هستند که سابقه ورزشی دارند. صدری هم‌اکنون سرپرست تیم است و احتمالا در هیأت مدیره می‌ماند.»

به استناد صحبت‌های ذوالفقارنسب صدری از میان گزینه‌های مدیرعاملی خارج و در هیئت مدیره حاضر می‌شود گفته می‌شود؛ علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی، حبیب کاشانی و البته محمد دادگان گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس هستند.

در این بین حمیدرضا گرشاسبی بازنشسته و به تازگی به عنوان مدیرعامل فولاد برگزیده شده است. در این شرایط شانس گرشاسبی تا این لحظه کم است.  حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران است و بعید است در مقطع فعلی به باشگاه پرسپولیس بازگردد چرا که باید از شورای شهر استعفا بدهد.

محمد دادکان دیگر گزینه این لیست که سابقه ریاست فدراسیون فوتبال را در کارنامه دارد و در حال حاضر یکی از گزینه‌های جدی  مدیرعاملی پرسپولیس است؛ اما وی برای تصدی این پست اعلام کرده باید برخی از اعضای هیئت رییسه را تعیین کند.

علی اکبر طاهری نسبت به سایر گزینه ها گرایش بیشتری به دولت فعلی دارد  چرا که سابق خوبی در میان هواداران این تیم دارد و تاکنون حضور وی در باشگاه پرسپولیس رد یا تایید نشده است.

کدخبر: 745011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟