پنجعلی:پرسپولیس را به مردم واگذار کنید/ بلاتکلیفی مدیریتی باعث تاسف است

پرسپولیس با 6 بازی و 11 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد و محمد پنجعلی کاپیتان سابق پرسپولیس در رابطه با شرایط سرخپوشان پایتخت با خبرنگار رکنا گفت‌وگو کرد.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا، در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس در بازی با صنعت نفت آبادان از نظر کیفیت پیشرفت داشت و بازی لذت بخشی را شاهد بودیم،با نمایشی که پرسپولیس روز چهارشنبه به نمایش گذاشت در حد و اندازه های یک مدعی قهرمانی ظاهر شد.

شایسته سالاری هیچ‌وقت در فوتبال اتفاق نیفتاده است

وی درخصوص خبری درباره قانونی شدن حضور بازنشسته ها در فدراسیون فوتبال گفت:سن معیار خوبی برای انتخاب افراد نیست،معیار باید توانایی باشد و ملاک سن نیست. در قانون 28 ساله ها بسیاری از بازیکنان خوب ایران از دور خارج شدند و در اظهار نظری عجیب اعلام کردند که ۲۸ ساله ها نمی توانند فوتبال بازی کنند  اما پروین در همان سال آقای گل شد با قد نسبتاً کوتاه گلهایش را با سر زد. همیشه چیزهای عجیب و غریب در کشور ما اتفاق می‌افتد. شایسته سالاری هیچ‌وقت وجود نداشته در فوتبال هم همین هست. در سطوح مختلف تخصصی باید به دنبال توانایی‌های افراد باشند که نیست و نمونه‌های دیگری که در جامعه است با تظاهر است.

بلاتکلیفی مدیریتی باعث تاسف است

محمد پنجعلی در خصوص بلاتکلیفی مدیریت پرسپولیس گفت: اینها چیزهایی است که ما عادت کردیم. این موارد را هیچ جای دنیا نمی بینید ولی در فوتبال ایران می بینید. پرسپولیس یک باشگاه به معنای واقعی مردمی است اما مدیر عامل ندارد و اگر هم دارد در مدت زمان حدود یک سال چند مدیر عامل تغییر می‌کند و شما هیچ جای دنیا نمی بینید و این مایه تاسف است. ضمن اینکه فوتبال دست مردم و جامعه باید باشد و دولت باید وظیفه حمایتی داشته باشد و عدالت را رعایت کند.

کدخبر: 744591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟