افشای علاقه بارسلونا به 2 مهاجم جدید

به گزارش رکنا، بارسلونا در فصل جاری لالیگا با مشکل گلزنی روبرو است. در این موضوع جدایی گریزمان، مسی و سوارز در فصل گذشته باعث شده تا بارسلونا خلا بازیکن گلزن را برخلاف سال‌های گذشته تجربه کند.

 مصدومیت‌های متعدد آنسو فاتی و مشکلات قلبی غیرمنتظره برای آگوئرو تاثیر زیادی گذاشته است. از بدماجرا بی‌اعتمادی ژاوی به لوک دی یانگ برای استفاده از او در ترکیب، اوضاع را پیچیده‌تر کرده است. تمام این موارد دست به دست هم داده تا سران بارسلونا به صورت جدی در بازار ژانویه به فکر جذب یک مهاجم با استاندارهای بالا باشند.

 طبق نوشته AS، بارسا سعی خواهد کرد در ژانویه یک گلزن تمام عیار به خدمت بگیرد. اما در این راه با چند مشکل مواجه است که شاید مهمترین آن را بتوان ناتوانی سران بارسلونا از لحاظ اقتصادی برای جذب یک بازیکن گران قیمت دانست، مگر آنکه یک مهاجم را با یک انتقال با گزینه خرید اجباری بتوانند بخرند.

پس از اینکه سران بارسلونا علاقه زیادی به جذب استرلینگ بال انگلیسی منچستر سیتی در ماه ژانویه داشتند اکنون از این باشگاه انگلیسی خبر می‌رسد که سران اتحاد با توجه به درخشش رحیم در این ماه آماده رد کردن هر گونه پیشنهادات برای او هستند زیرا می‌خواهند قرارداد او را تمدید کنند.

با توجه به بی علاقگی سران سیتی در شرایط فعلی به از دست دادن استرلینگ، از دنی اولمو مهاجم اسپانیایی لایپزیش که تا ژوئن2024 با این باشگاه آلمانی قرارداد دارد از اصلی‌ترین نام‌ها برای حضور در کاتالان نام برده می‌شود اما با این حال به نظر نمی‌رسد در این برهه زمانی این باشگاه آلمانی قصدی برای فروش این بازیکن در بازار ژانویه داشته باشد.

در ساعات اخیر دو گزینه به لیست پیشنهادی سران بارسلونا اضافه شده‌اند که یکی از آنها تیمو ورنر ، مهاجم 25 ساله آلمانی است که تا سال 2025 با چلسی قرارداد دارد. در این میان نام دیگری به میان آمده است. آرتور کابرال، بازیکن 23 ساله برزیلی که تا سال 2023 تحت قرارداد بازل سوئیس است و تا الان هم موفق به زدن 23 گل شده است.

کدخبر: 744326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟