مهدوی: اختلاف اسکوچیچ و طارمی درون خانوادگی است

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 15:30 روز پنج‌شنبه سال جاری در چارچوب بازی مقدماتی به مصاف لبنان می‌رود. لیست تیم ملی ایران در روز 15 آبان ماه سال جاری اعلام شد که نام مهدی طارمی برخلاف اردوهای قبلی در لیست تیم ملی نبود. این موضوع برای تیم ملی حواشی زیادی به دنبال شد. در حال حاضر تیم ملی با 10 امتیاز صدرنشین گروه A مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا است. 

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی لبنان در مقدماتی جام جهانی، اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و لبنان تیمی نیست که بخواهد ملی‌پوشان را اذیت کند. نکته مهم در پیش از این بازی تمرین بازیکنان روی چمن مصنوعی بیروت تمرین کردند و این موضوع می‌تواند روی خستگی بازیکنان تاثیر گزار باشد؛ اما بازیکنان تیم ملی کاملا حرفه ای هستند و می‌توانند خود را به خوبی با شرایط وقف دهند.

پیشکسوت فوتبال در ادامه در عدم حضور طارمی در تیم ملی گفت: نبود طارمی برای تیم ملی ایران تاثیرگزار است و امیدوارم این موضوع با مدیریت بهتر حل شود به هر حال مسائل درون خانوادگی است و اختلاف نظر وجود دارد و  امیدارم با حل سوتفاهمات در بازیهای آینده شاهد حضور این بازیکن باشیم.

وی در خصوص ایرادات فیفا به فوتبال ایران که گفته می‌شود در موضوع دخالت دولت در ورزش و حضور بانوان در ورزشگاه گفت: این مسائل بیشتر جنبه مدیریت ورزشی و جنبه سیاسی دارد و بهتر است به این مسائل ورود نکنم و اظهار نظری نداشته باشم؛ اما حضور هواداران در ورزشگاه شور و نشاط را به فوتبال بازمی‌گرداند و امیدوارم تا فرصت باقی‌مانده این موضوعات حل شود.

کدخبر: 738884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟