ادعای  نشریه پرتغالی: طارمی به تیم ملی باز نمی‌گردد

به گزارش رکنا، لیست تیم ملی در روز 15 آبان ماه سال جاری اعلام شد. در این اردو بر خلاف روال گذشته، با تصمیم اسکوچیچ، نام مهدی طارمی از لیست تیم ملی کنار گذاشته شد. بعد از این موضوع صحبت‌ها و واکنش‌های متفاوتی در این حوزه مطرح شده است. 

در همین رابطه نشریه «آبولا» پرتغال با اشاره به تنش‌های به وجود آمده اخیر بین مهدی طارمی مهاجم پورتو و دراگان اسکوچیچ، نوشت: «به نظر می‌رسد اختلاف بین طارمی و اسکوچیچ تا حل شدن فاصله زیادی دارد و همه اخبار حکایت از این دارد که هواداران ایرانی نسبت به آینده نگران هستند.»

در ادامه مطلب این نشریه پرتغالی آمده است: « مهدی طارمی به رئیس فدراسیون ایران (شهاب‌الدین عزیزی خادم) اعلام کرده تا زمانی که اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی باشد، دیگر به تیم ملی برنمی‌گردد. اسکوچیچ نیز به نوبه خود آشکارا در مورد میزان قدرت خود در این ماجرا با مقامات فدراسیون صحبت و از حمایت آنها استقبال کرده و اکنون به دنبال پیروزی در بازی‌های بعدی و حذف هر گونه سناریوی وابستگی به مهاجمی است که در حال حاضر یکی از بزرگترین ستاره‌های قاره آسیا محسوب می‌شود».

گفتنی است تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی از ساعت 15:30 روز پنجشنبه 20 آبان ماه سال جاری در ورزشگاه صیدا مهمان لبنان است.

 

کدخبر: 738837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟