حسینی: به سقف آرزوهایم در فوتبال ساحلی رسیدم/ کاش با قهرمانی خداحافظی می‌کردم

به گزارش رکنا، بازی فینال دهمین دوره جام بین قاره‌ای روز شنبه به میزبانی شهر دوبی برگزار شد. این دیدار درنهایت با برتری ۳ بر دو تیم‌ملی روسیه و شکست، نایب قهرمانی تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران به پایان رسید. نکته مهم  این دیدار خداحافظی "پیمان حسینی" دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از مسابقات ملی فوتبال ساحلی بود.

برهمین اساس این دروازه‌بان ارزنده تاریخ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در خصوص خداحافظی‌اش  به خبرنگار ورزشی رکنا، گفت: خداراشکر در این 12-13 سالی که در خدمت تیم‌ملی فوتبال ساحلی کشورمان بودم، توانستم به سقف آرزوهایم در این رشته دست پیدا کنم. به طوری که موفق شدم به لطف خدا عناوین ورزشی زیادی کسب کنم. که بزرگترین آن هم بردن دستکش طلا جام جهانی فوتبال ساحلی بود. در این مسیر سخت و طولانی که طی کردم، جا دارد از خانواده، مربیانم، دوستانم در رسانه و مردم عزیزمان که همیشه حمایتم کردند دعاگویم بودند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

وی در مورد نائب قهرمانی تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران در تورمنت‌ها بین‌قاره‌ای ادامه داد: گرچه نایب قهرمانی مسابقات هم عنوان کمی نیست، اما ما دوست داشتیم قهرمان این رقابت‌ها باشیم. چرا که بازیکنان‌مان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. البته ما اصلا در دوبی که محل برگزاری مسابقات بود احساس دلتنگی نکردیم. چرا که ایرانیان مقیم این کشور خیلی ما را حمایت و تشویق کردند که واقعا از آن‌ها ممنونیم. امیدوارم که مردم عزیزمان از عملکردم در این سال‌ها راضی بوده باشند، هرچند کوچک دلشان را شاد کرده باشم.

کدخبر: 738072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟